Erkekler kızlara kötü laflar ediyor ama asıl sebebi kendileri değil mi?

mesela kıza ka.. sar yo... llu falan diyor çirkin sözler söylüyorlar erkeklerle yattığı için ama onlarla yatan da erkekler değil mi o zaman erkekler de ka.. sar yol.. lu zaten erkekler istemese o kız yapmaz demek ki asıl namussuz bunu yapan erkekler sen bir kızla braber olduysan olan bir kıza da namussuz deme hakkın yok kız onu tek başına mı yapıyor hatta bunun için sevgilisi zorlayan erkekler bile var aşık numarası yapan kız da sırf sevilmek için kabul ediyor çevremde çk kız gördüm böyle kandırılan ben iyi ki erkeklere yüz vermiyorum

Erkekler kızlara kötü laflar ediyor ama asıl sebebi kendileri değil mi?
Cevapla