Slav kızlar güzeller ama neden türk kızları güzel değiller?

Neden öyle oluyo? galiba bende slavım bilmiyom ama tipim slav tipi slav kız bulcam ben. İsveç rus falan sonra evlencem.
Slav kızlar güzeller ama neden türk kızları güzel değiller??
of güzellike bak abi ya slav kızları kraldır tanrıdır tapıyorum bunlara üfffff

Türk kızları güzeldir sen kötüsün
Haklısın kardeş hak veriyorum sana
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Slav kızlar güzeller ama neden türk kızları güzel değiller?
Cevapla