Neden öyle oluyo? galiba bende slavım bilmiyom ama tipim slav tipi slav kız bulcam ben. İsveç rus falan sonra evlencem. of güzellike bak abi ya slav kızları kraldır tanrıdır tapıyorum bunlara üfffff
Türk kızları güzeldir sen kötüsün
Haklısın kardeş hak veriyorum sana
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Slav kızlar güzeller ama neden türk kızları güzel değiller?
Genetik çeşitliliği arttırmak amacı ile insanlar kendilerinden farklı (ırk, görüntü, ten, koku.. vb) olan kitle ile birleşme dürtüsündedir. Nasıl ki polonya'da klasik türk görüntüsü Eros oku etkisi yapıyor ise, bu coğrafya da da, yukarıdaki örnek çekici gelmektedir. ;)
Eline sağlık şunu gördüm içim açıldı resmen <3 kaşının gözünün şekline bak yahu yüz hatlarının güzelliğine bak yumurtaya can veren allah neler neler yaratıyor
Tamam Slav kızlar güzeldir ama bizim kızları da gömdün gitti.. Yok öyle bişey bizim kızlarımızda 10 numara.. Ha dersen ki Nazlı kaprisli vs vs o başka mevzu.. Tabi ne kadar Slav kız tanıdın ki nazsız kaprissiz o da ayrı bir konu:))
Sana Türk kızının hoyratı Slav kızlarının güzeli denk gelmiş. Bunlar vitrinlik, mostra. Bunlara bakılıp yorum yapılmaz. Ama yinede bir Türk kizina hayatta değişmem
En İyi Cevaplar