Karşı cinsten hiç kimse ile konuşmak istemediğiniz dönemler oluyor mu?

normalde düzenli olarak konuştuğum karşı cinsten 6 7 kişi var ama bazen öyle bir an geliyor ki hiç biri ile konuşasım gelmiyor? geç yazdığım için de kızıyorlar bende muhabbet uzamasın diye yalandan bir sebep buluyorum. merak ediyorum acaba aynı şeyleri yaşayan var mı?
Karşı cinsten hiç kimse ile konuşmak istemediğiniz dönemler oluyor mu?
Cevapla