
Dogru olmasini çok isterdim
Doğrudur
İnanmadım saçma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Örnek verecek olursak ayriliklarin sonunda bunlar dogal olarak oluyor sen dusunuyorsun oda dusunuyor haliyle cunki ayrilik olmuş bilinç altindasin ama bilinc altinda olmadan duşunulurmu bilmem :)
saf insanların duygusunu sömürmek için uydurulmuş bir söz. saf demeyelim de yav he diyelim biz ona
Aynen uydurulmuş
Doğru olmasını çok isterdim ama öyle bir şey dizilerde oluyor sadece hayat bir sınav birini seversin o seni hiç sevmez birini sevmesin o seni sever
Evet hayat bu ne olacagini bilemeyiz belki dusunuyodur bu soze inanmiyorum ama uydurmaca
Ben ben bu yüzden kaybettim birini sevdim 3 yıl platonik ama olmadı ben düşünüp o düşünmüyormuş
Öyle olsaydı içimde intihar korkusu olmazdı aç bir sezen aksu yak bir sigara geceler bizim bosver herkes hakettiğini yaşar
Yok ya gecenin korunde sacma bir efkarlanma geldi zaten bende anlamadim 😑 bir de sezen aksu falan hepten kendimi aşık sanarim 😁
Cevap
30Cevap
doğru olmasını isterdim ama gerçekler öyle değil hatta sen ona ne kadar ihtiyaç duyuyorsan o seni çantada keklik olarak görecektir. gözü daha iyilerini arayacaktır. cool olmak en iyisi.
Buna inandığını söyleyen insanı düşünürüm mesela. 'Neyse, ne azından benden daha salak olduğuna emin olduğum minimum bir insan var' diyerek moralsiz olduğumda moralimi yükseltmek için.
Doğru değil tabi ki ve hepimiz bunun farkındayız. Bence aklına onu bunu getireceğine yanında olanı sevmeli..
Niye aynı beyni ortakmi kullanıyoruz? 😁😁güzel bir avuntu öyle olmasını istemek😊😊benim kafa donmus demek beni düşünen yok🤔🤔
Bunu bende dusunuyorum.. aslinda... Allah olmayacak kimseyi gonlumuze sokmazmis... bilemedim valla
İnanmadım ben inanmam da bu tarz şeylere.. Sen birini seviyorsun o da başka birini. Sen onu istediğin kadar düşün o seni mi düşünür yoksa onu mu?
Telepati deniyordu o olaya. İnanmıyorum ben çok saçma bir şey
Kesinlikle google aramalarinda veya sohbet konularinin icinde olmamasi gerekn bir durumdur zira kisinin aklinin bir koseinde durup zaman zaman insana hayali bir umut vermekten baska bir ise yaramaz
Mesela birisini düşünürken kafamıza sıksak beraber ölüyormuyuz?
Şimdi ben rihannayi düşündüm rihanna da beni mi dusunuyor
Yani o akşam gördüğüm adını bile bilmediğim şahıs da beni mi düşünüyor dlföögwhahahaha Saçma
Katılmıyorum
Eğer bu söz doğru olsaydı platonik aşk diye bir kavram olmazdı
Dogru degil sen onu aklindan cikartamiyorsun ama onun gozunde zerre degerin yok
Dogruymus boyle bisey vvarmis
Demekki ruhlar bizxen gizli kaynatiyolar falan
Dogru olmasini çok isterdim
bu doğru olsaydı kesin aşkımdan ölürdü o
Adriana limanın kafası çok karışık olmalı :)
Hurafe onlar hurafe :D
Telepati diye bir şey var
Kendini kandırma çocuk sevseydi arardi
Oha şimdi o beni benim gibi çüş yuhhh
Bazı insanların kendini avutma birimi.
Inanmiyorum.
Hurafe gibi geldi bana
Sanmıyorum riri beni düşünsün inlesin
Öyle olsa.. aşk olurdu.. sevda olurdu..😒
öyle olsa planotik aşk olur muydu yinge
saçmalıktan başka bişey değiş
Sacma salah hipotezler
sacmalik
Umut fakirin ekmegi iste 😑
doğru değil ve mantıksız
sacma
inanmıyorum 😁
doğru
Keşke öyle olsa...
C dedim
İnanmadım saçma
Kesinlikle yalan
inanmıyorum bu teze
Keşke doğru olsa.
Sacma
Degillll
Yok doru diil
Saçmalık.
doğru değil
isterdimm
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar