Gece gece tam uyuyacakken böyle endişe perdesi gibi bir şey içime sindi ve birini düşünmeye başladım. Aklımı dağıtmaya çalıştıkça daha çok düşündüm, sonunda kendimi burada buldum. Düşündüğüm kişi öylesine biri. Neden düşündüğüm hakkında hiçbir fikrim yok. O beni düşündüğü için mi uyuyamıyorum? Uykumdan edilmiş gibi oldu resmen çünkü.
Birini düşünmek onun da sizi düşündüğü anlamına gelir mi?
Şimdi bu sorunu görünce anılarım depreşti geçmişe gittim. Başak burcuyum mantıksız asla yaşamam zekiyimdir. Ancak gel gör ki, gece rüyamda gördüğüm kızın verdiği konuma sabah erken saatte yürüyerek gidip aramıştım. Evime yakın bir konumdu aradım oradan da işe gittim. Sene 2005 işi paralel evrene bağlayanlar var edebi olarak açıklamak isterken çıkmaz sokaklarda kaybolan var bu tarz konuların ahan da nedeni budur diyebileceğin bir cevabı yoktur konuya ilgin yoksa yaşam enerjini tüketebilir deneyim olarak bağla arşivle 🤣
Birini düşündüğün onun da seni düşündüğünü göstermez. Sadece düşündüğün için enerjin gider. Düşünce bir enerjidir. Kişiler arası telepati yoğunluğu birbirleri için “özel” olan kişiler arasında gerçekleşir. Yani senin bir ruh eşin veya ruh ikizin varsa birbirinizin ne hissettiğini, ne düşündüğünü anlayabilirsiniz. Sadece yoğunluk farkı vardır, ruh ikizleri arasındaki telepati bağlantısı ruh eşlerine göre daha derin ve yoğundur
Umarım öyle bişi yoktur ama nezaman birinden bahsetsem bikac gün icinde karşı taraftan iletişim kurma çabası görüyorum belki düşünnce frekans gidiyodur
Anlattığına göre evet o da seni düşündüğü için öyle olmuş
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bir kere kaza yaptım 1 hafta okula gidemedim bir çocuk vardı o hafta full onu düşündüm çift saat gördüm vs okula bir gittim çocuk dedi ki aklım sen de kaldı