Mini etek veya fazla dekolte giyen kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bence herkes istedigini giyer gidip de laf etmem ya da niye giydin demem ama bu o kisinin vucudunu gosterme cabasinda oldugunu degistirmez simdi inkar edenler olacak tamam ama %30 yakistigi icin giyiliyosa %70 vucudunu gostermek icindir ben sahsen dogru bulmuyorum o kadar rahat kiyafet varken. sizce?
Mini etek veya fazla dekolte giyen kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla