Ben bu söze sonuna kadar katılıyorum insanların sahte sözlerini sahte gülüşlerine katlanmaktansa az insan olsun hatta yalnız bile olmaya razıyım yeterki çevremde sahte insanlar olmasın
Sanırım ben yine başladım dertlenmeye sizde durumlar nasıl peki




Aslında şu an çevremde kimse yok, bir yandan güzel şu an ne derdim var onlarla ilgili , ne kafaya takacağım bir şey var bu yanı iyi ama ne yalan söyleyeyim kendimi yalnız hissediyorum. Zaten nickten anlayacağın üzere 2 sene platoniktim , şimdi git gide yalnız kaldım , iyi yanı huzurluyum , kötü yanı gittikçe yalnizlasiyor ve içime kapaniyorum.. İşte bunlar biz yalnızların kabullenmediği ama huzurla kendini teselli etmeye çalıştığı şeyler..
Benim çevremde hep az insan oldu ve hiç şikayetçi olmadım.
Kesinlikle su aralar kimseyi goresim yok bunalttilar😒😒😒
Cevap
19Cevap
Kendi başıma takılmayı sevdiğim için etrafımdaki herkesi ama herkesi sildim attım. Büyük yanlış...
Saçma bir genelleme daha. Çevremde çok insan var, huzurum da çok. Ne diyorsunuz?
Azı çoğu değil adam olanı seç gerisi boş
az insan çok huzur.. bencede en güzeli bu
bencede ;)
Az kaşardan tost, çok kaşardan dost olmaz.
Egosuz bayanmış hadi lan
Egosuz bayan yoktur öyle gozuken bayan vardir
Evet ama bugün kadınlar egolu olacak diye bir kaide var sonuçta tanrı erkeğin yanına imtihan olarak şeytani yarattı ve bence kutsal kitaplarda geçen şeytan aslında kadindir
Gemlik te mi yaşıyon sen
Vay be ne günlerim geçti orada fena değildi ama iyi de değildi
@Gathom aldatmak farklı içteki fesatlık farklı bir mevzu
az insan çok huzur bende aynı düşüncedeyim...
Az ve öz
Çok olsun ya bol bol olsun
En güzeli az öz
Kesinlikle katiliyorum
Doğru söz
kesınlıkle
Az kişi öz kişi
Aynen öyle.
Tam tersi
Aslı
Ya neden mesaj atamıyorum sana
Bana at sana özelden bir
aynen...
3 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar