



sitedeki pembe hesapların yüzde 80 i bu fotoğraflardan oluşmaktadır A:SD :D




Üzdünüz bizi kırdınız anlıyor musun? Yaralıyız asdsgsgsg
Ben sigara kullanmıyorum arkadaşlar benim yerime yakar mısınız?
Troll soru bulamayınca pembeli profili mi incelemeye başladın :Asf
e trol soru bulana kadar bununla idare edicez. d
Abimiz dogru tespit yapti biraz eglenceli seyler koyun mk pesimist pesimist dolasiyonuz mk
Ergenler onlar.18 yaş altı çocuklar yapıyor genellikle
Cevap
7Cevap
Farketmeden bunlara benzemiştir profilim :)
bu fotografim sadece hoşuma gidiyor o yüzden koydum
Çünkü biz bedd görrrlüz du yu andırrr sitend miiiiiğ sndjdjsjs
Ben hiç koymadım, koyanlarında ruhsal bunalım geçirdiklerini düşünüyorum :D
Kendi fotoğraflarını koysunlar da abazalar mı doluşsun?
Öpücük atan kız fotoğrafı koyuyorum
aa lütfen onlar tumblr girl
demekkı keyfımız öyle ıstıyor :D
%20 nin arasında olduğum için mutluyum sjsns
ya %20 yim ya da erkeğim :D
Hepsi pohtan takma kafana
Cunku neden koymasinlar
Benimki öyle değil beya
Ahaha keyfimiz kahyası. 😂
Biz kendi fotoğrafımızı koyuyoruz da n'oluyor :D
niye yapıyorlar cidden :D
Beyin derken üstüme alındım. Çok ayıp.
Emzik emen kız koysalar iyi olur
😂😂😂
Ergenus
İlginç tespit :D
İlginç tespit 😄😄
Tespite gel.😂😂
Çünkü biz malız
Kekolar cünkü
Bilemedim :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar