Komşu hergün bize geliyor, gelmesinden rahatsızlık duyduğumu anneme söyletsem ayıp olurmu?

Bir komşumuz var hergün bize geliyor aralıksız. Gelmesini istemiyorum ayıp denen birşey var artık rahatsız oluyorum. Söyletsem anneme ayıp olur mu sizce?
Komşu hergün bize geliyor, gelmesinden rahatsızlık duyduğumu anneme söyletsem ayıp olurmu?
Cevapla