Annemle çok kötü kavga ettik. Ona bu yaptıklarını dediklerini ödetmek istiyorum. Ne yapabilirim?

Arkadaşlar ben 25 yaşındayım. Dün akşam arkadaşlarımla dışarı çıktım 9'da geldim ve uzakta da değilim kendi semtimizde bir yerlerde oturuyoruz ortalık kötü diye. Bugün de öglen 2 gibi çıktım. Akşam 8'de annem aradı gelmiyor musun falan diye ben de 1-2 saate geleceğimi ve nerede olduğumu söyledim. Bu delirdi nasıl bağırıyor kalktım eve geldim. Olay patladı. 'Bana insan gibi konuşana kadar seninle konuşmayacağım senin karsında çocuk yok bana bu şekilde bağıramazsın' dedim. Üstüme yürüdü etmediği hakaret kalmadı. Ne yalancılığım ne sahtekarlığım ne mercimek beyinliliğim ne de gerizekalılığim kaldı. Neler neler dedi. En sonunda da s*ktir ol git bu evden kimsin sen böcek seni dünkü b*k falan dedi. Çantamı aldım çıkıyordum üvey babam izin vermedi aray girdi falan. Neyse aradan 15 dk geçti yine geldi odaya yine bir ton hakaret. Dövmeye yürüdü beni o zaman çıldırdım artık. Masamın üzerinde vantilatör vardı ufak bir şey. Onu fırlattı bana. Yüzüme gelecekti geri çekildim. O benim ağzımı yüzümü kırsa mutlu mu olacaktın sen dedim. Evet mutlu olacaktım dedi. O sırada yine üvey babam geldi bu sefer beni yalancı çıkarmaya çalıştı onu sana atmadım yere doğru attım ben falan dedi. Adam aldı odadan bunu. Kavga nedenine bakar mısınız ya her gün dışarı çıkıyormuşum ben. Sanki gece barlardan topluyor beni öyle bir tavır. Sizce bu kadına ne yapabilirim ben? Bir daha konuşmayı düşünmuyorum ama yaptıklarındna dolayı vicdan azabı çeksin istiyorum.
Annemle çok kötü kavga ettik. Ona bu yaptıklarını dediklerini ödetmek istiyorum. Ne yapabilirim?
Cevapla