Örtülüyüm fakat açılmak istiyorum lütfen okuyun, sizin de fikirlerinizi alabilir miyim?

Merhaba, ben 18 yaşındayım. 12 yaşındayken farz olduğu için kapanmıştım ama 1 yıl kadar sonra gerek arkadaş çevrem gerek yaşımın küçüklüğünden ötürü ağır geldi nefsime yenildim ve açıldım. Babam çok karşı çıkmıştı tabii annem de... bir süre böyle devam ettim. Ortaokul bitti liseye geçtiğim yaz tekrar kapanmaya karar verdim. Çünkü ailem sürekli bunu hatırlatıp imalarda bulunuyordu ve bu baskı inanın dayanılmaz oluyor ve ben de önünde sonunda kapanacaktım zaten böyle bir ailede doğmak bunu mecbur kılar. 14-15 yaşlarımdayken tekrar kapandım, 4 yıl geçti ve 18 yaşımdayım. Kapanmak çok ağır geliyor gerçekten her gün bunu istemediğimi düşünüyorum sürekli aileme kızıyorum açılacağımı söylüyorum bir yandan da bu fikre alışsınlar diye. Bu sürekli aklımı meşgul ediyor ama açıldım deyip 13 yaşındaki o kız gibi açılacak cesareti bulamıyorum galiba kendimde ve hala da acaba açılmasam mı diye de bir kararsızlığım var. Açılmayı çok istiyorum ama pişman olmaktan korkuyorum. Açılıp pişman olursam mutsuz olsam bile tekrar kapanabilirim ama açılmadığım sürece bu hep aklımı meşgul ediyo ve gerçekten çok mutsuzum yani bu durumda kesin mutsuzum ama diğer türlü mutsuzluk sadece bir ihtimal. Siz de bunla ilgili görüşlerinizi saygı çerçevesi içinde iletirseniz sevinirim, teşekkürler.
Örtülüyüm fakat açılmak istiyorum lütfen okuyun, sizin de fikirlerinizi alabilir miyim?
Cevapla