UUzun biraz ama fikir verirseniz çok iyi olur lütfen ?

  • İnternetten tanıştık. Çok güzel konuşuyorduk iyi gidiyordu. Benim bazı sağlık sorunum vardı ne oldu diye sordu dedim depresyondayım galiba hiç neşem yok hiç bişey yapasım yok dedim doktora git dedi ne doktoruna dedim deli doktoruna dedi insan nezaketen psikiyatri der dedim ilaçlar uyutur dedim. Bunları anlatırken bana ayaklarının resmini atsana dedi konudan alakasız hayır bunun sırası değil dedim at hadi bişey olmaz dedi ısrar etme dedim gülmeye başladı noldu dedim sen sinirlende kendine gel diye söyledim dedi. Ben normalde kimseye anlatmam bişeyimi ama ona anlatmak istedim. Sinir oldum ayrıca konunun ortasında demkki ciddiye almıyor. İnanmıyosun bana dedi inanıyorum dedim tamam dedi bende tamam dedim sonra yazmadı bana ertesi gün benim doğum günümdü gördüğü halde kutlamadı çok kırıldım. Takipte ediyor beni
UUzun biraz ama fikir verirseniz çok iyi olur lütfen ?
Cevapla