Misafirlerin yanında birden osurdum ya çok kötü bir izlenim olmuştur değil mi?

Arkadaslar babamın iş arkadaşları ve eşleri geldiler bayram ziyaretine. Bende servis yapıyordum. Afedersiniz normalde kimse yokken bile olmayan bir şey oldu. bir anda osurdum. Ben bile anlamadim etrafima baktim hemen. O kadar ani ve anlamsiz oldu. Babamdan ne azar isittim ya. Millet suratima alay eder gibi baktı giderken. O kadar utaniyorum ki.
Güncellemeler
+1 yıl
Destek olan iyi insanlara teşekkür ederim. Dalga gecenlere de teşekkür ederim. Belki sizler icin şu an komik bir durum ancak ben hic haketmedgim laflar duydum. Hic haketmedigim bakışlara maruz kaldım. Benim icin utanç verici iğrenç bir durum. Yine de Allah kimseye yaşatmasın.
Misafirlerin yanında birden osurdum ya çok kötü bir izlenim olmuştur değil mi?
Cevapla