malum yaz ayları geldi , az kilosu olan bu yöntemi uyguluyodur diye düşünüyorum :D
'' Çekme O Kadar İçeri Ablacım Patlican '' :D
'' Çekme O Kadar İçeri Ablacım Patlican '' :D
Hahhah güzel soru 👍 😄 Çekmeden yürüyom ben zaten sadece yemek yediğim zaman çıkıyor sonra hemen eriyo çok şükür 😊 Salın gitsin 😄
Keyfime kalmış bir şey istediğim gibi yürürüm kime ne
tamam da neden kızıyon ki ya :D
Allah tan diğer sorumdaki yorumuna bişe yazmamışım çifte patlama olcaktı demek :D şey saygılar apla :D
göbeğim yok kafam rahat kasta yok gerçi ama olsun :D
olsun kas olmayıp göbek olsaydı daha kötüydü :D
aynen :D :D
Cevap
8Cevap
Çekmeme gerek yok göğüsler t shortu ileri yottihi için göbek de olmadığı için 👌👌👌
Eyvallah :D
İçeri çekerek nasıl yürünüyor ki? Bunun için yetenekli olmak gerek.
sen hiç göbeğini dışarı doğru çıkarmadın mı can sıkıntısından carttan curttan falan :D heh işte onun tam tersi geri çekiyon. eşşek kadar kız oldun sorduğun soruya bak :D neyse gülmicem iyi geceler
Karnını içeri çekerek yürümek, ona göre nefesini sığ alıp vermek ve bunu idare ederken adımlarına dikkat etmek gözümde zor iş gibi geldi. O yüzden bunu yapanların yetenekli olduğunu düşünüyorum. İyi geceler..
Normal yürüyorum işte. Normal dediysem kendinizle karşılaştırmayın gençler, omuzlarım dik zıpkın gibiyim.
tek başıma yürürken dikkat etmem. yanımdan birisi geçerken göğsümü gere gere yürürüm
Göbeğim var azıcık ama çekmiyorum çünkü tesettürlüyüm kimse göremeeezzz😊😊
Yeaani şimdi fit olduğumdan dolayı böyle bir şeye gerek duymuyorum. Anlata biliyo muyumm? 😎😂
İçerde yer kalmadığından onlar dışarı çıkmış zaten 😄 neyi zorlamak bu ki çekmedim çekmem de
göbek hiç yok ne çekçem :D
yaşın küçük büyüyünce olur merak etme :D
:D.
Kasmıyorum kilo sıfır :D
ne güzel darısı işnş. bir gün eşim olursa o hatunun başına :D
Kiloluda iyi kanka kalbi geniş :D
dimi yağlı geniş :D çif porsiyon , kışında yorgan yaparız artık :>)
Çekecek bir şey yok ki
Hayır g*t göbek meydanda
Ceksemde gobek var :(
çeksemde bişi değişmiyor kanks :D
haha çekmem normal yürürüm zaten yok 😎
içeri çekecek bir göbeğim yok
Hihi içine çekenler utansın benim derdim yok😂
bu yaşta göbek yoksa valla helal sana. genelde 30 dan sonra başlıyor göbek. bende de başlıcak gibi. yemek yiyince hafif cıkıyo sonra gidiyo :D önlem almam lazım :D
Çekmiyorum. Neyse o.
Yok daha neler
çekmeden
çekmeden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar