Yolda Yürürken Karnınızı İçeri Çekerek Mi Yürüyonuz :D Çekmeden Mi :>) ?

malum yaz ayları geldi , az kilosu olan bu yöntemi uyguluyodur diye düşünüyorum :D

'' Çekme O Kadar İçeri Ablacım Patlican '' :D
Yolda Yürürken Karnınızı İçeri Çekerek Mi Yürüyonuz :D Çekmeden Mi :>) ?
Cevapla