Küçük bir kavanoz içinde tüy buldum. Melekler bıraktı inanışı gerçek olabilir mi (detayı okuyun lütfen)?

Küçük bir kavanoz içinde tüy buldum. Melekler bıraktı inanışı gerçek olabilir mi (detayı okuyun lütfen)?

Okuduğum şehirden dün döndüm daha. Ve odamı toparlarken bunu buldum. Kavanozun kapağı kapalı ve üzerinde bir de lastik bant var. Acaba kendim koyup unutmuş olabilir miyim diyorum, bir yandan da melekler bıraktı diyorlar ve haliyle pek inanan biri olmasam da aklımı karıştırıyor bu durum.

Siz ne düşünüyorsunuz? Bu tüyü kavanoza ben koyup unutmuş olabilir miyim yoksa böyle ilahi/mucizevi şeyler gerçekten olabilir mi?

Son olarak ben okumadım ama Beki İkala-Meleklerle Yaşamak adlı kitapta bundan bahsediliyormuş. Çevremde kitabı okuyan birkaç kişi (çevrem dindar ya da dine pek bağlı insanlardan oluşmaz) bu yüzden beklenmedik bir yerde beyaz tüy bulunca melekler bıraktı şeklinde yorumluyorlar.

Soru ciddidir ve gerçekten tüyü kendim koyup troll soru sormuyorum ona göre cevap verin lütfen şimdiden teşekkürler.
Küçük bir kavanoz içinde tüy buldum. Melekler bıraktı inanışı gerçek olabilir mi (detayı okuyun lütfen)?
Cevapla