" Ne mutlu bu dünyaya hiç gelmemiş olana (Ömer Hayyam) " sizce de çok şanslı değiller mi?

Onlardan biri olmayı çok isterdim...
Keske seçme şansımız olsaymış...
Peki siz...
Mutlu musunuz dünyada olduğunuzdan, mutsuz musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Keskecekikolsaidi
O senin düşüncen.. Herkesin düşüncesi doğru olucak diye bir şey yok ;)
Engellemen güldürdü sadece ;)
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
" Ne mutlu bu dünyaya hiç gelmemiş olana (Ömer Hayyam) " sizce de çok şanslı değiller mi?
Cevapla