O senin düşüncen.. Herkesin düşüncesi doğru olucak diye bir şey yok ;)
Engellemen güldürdü sadece ;)
Asla istemezdim. Ve bence şanssızlar. Dunyada yaşamaya değer çok fazla şey vara acısıyla tatlısıyla bir insan her şeyi yaşamalı. Bana bu keşke doğmasaydım ölen kurtuldu dogmayanlar şanslı laflari dikkat çekmek için yapılan klişeler gibi geliyor.
Gayet var efendim senin memnuniyetsizliğini bilmem sana veya bana katkı sağlamıyorsa ben bunda dikkat çekilmek istenildiğini anlarım.
nekadar az gunaha bulanirsak okadar iyi...
Bu bir Özel CevapSadece soran ve cevap paylaşan üye tarafından görülebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
isterdim dert yok güüvenini kaybadecek kimse yok çünkü dünyaya gelmemişsin hiç bir insanıda tanımamış olurdum ve bu yüzden çok güzel olurdu
teşekkür ederim :)
Cevap
5Cevap
:-) mutlu olsan ya da olmasan bu senin için ne ifade eder?
Zaman gerekli sadece insan için. Mutlu olman birazda sana bağlı, mutlu olmak için bir çok sebebin olmalı... bekârsan hayal kur düğününü hayal et gelinliği hayal et yok evliysen zaten hayatında mutlu olman için sebeb dolu halâ mutlu olıyosan kimseye ses etme damdan aşşa atla gitsin... :-) ayrıca Ömer Hay-yam bu sözünde henüz dünyaya nazil olmamış günahsız insanlardan bahsetmiştir keşke bir daha gelsek dünyaya...
O zaman siz mutsuz olmayı hak ediyosunuz... ;-)
Maalesef...
Gelmeden bilemezdik dünyanin böyle bir yer oldugunu.
"Ponchik"
Mutluyum hem öyle deme Allahın gücüne gider
Mutlu olmak istiyorum hemde çok
En kolayı o olurdu.
çok şanslılarrr
Mutluyum ☺
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar