AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
228Cevap
Fedakarlikta ust sinnirdir hayattaki tek amacim mutlu olmasi ustune basina almaz hep bana alir yiyecek icecek yani anliyacaginiz her anne eger cok istemisse ve bir cocugu olmussa, gozunden sakınır
Ve hayatta her zaman korur annelerin hakki odenmez odenemez annemi cok seviyorum ve annesi olmayan arkadaslarimada uzgun ve yikilmis bir hal aldim baslari saolsun allah sabir versin
Her yilin annesi brnim Annem cunku benim Annem cekmedigi skinti kalmadi cocuklari ugruna. Pskolojik , fiziksel baski siddet cekti yillar boyu, Babam tarafindan dolandirildi aldatildi tum parasini Babam denilecek Serefsiz aldi elinden ve devamda ediyor iyi niyetinin kurbani oldu brnim snnem. Tüm skintilara ragmen bana ve kardesime hem Anne hem Baba oldu. Benim Annem kadar sabirli iyi niyetli birisi uok bu dunyada. Bu dunyaya yine gelsem yine Anne baskada bir baba secerdim.
Yılın annesi benim annem.. Çünkü o çok güçlü bir kadın. Genç yaşında 7 minik yetimle ortada kalarak, kimseye dilenmeden, bizi kimseye muhtaç etmeden, boğazımızdan haram lokma gecirmeyip, hepimizi bu yaşımıza getirdi. Daha 40 yaşında saçları ağaran, huzur kokulu annem. Rabbim seni başımızdan eksik etmesin. Başta annem olmak üzere, diğer tüm güzel yürekli annelerin ellerinden öper, Anneler günlerini en içten dileklerimle kutlarım
Özel bir çocugum olacagını duydugum gün gözyaşlarımı silerken, işte şimdi anne oldun dedi bana.. Anne olunca anlarsın, bu sözü onlarca kez duydum.. bir kez off demedi, bir kez bişey istemedi.. Anneliği, sabrı, duayı öğreten, yoluna kurban olduğum.. Yılın annesi değil, ömrümün sultanı benim annem, yavrumun ananesi.. Rabbim seni korusun... Allah binlerce kez razı olsun...
Çünkü bir kez olsun gelip kızım iyi misin, günün Nasıl geçti diyip sormadı
Ağlarken gördüğünde bile kendi kendine hallenme diyip, moralim bozuk olduğunda yanına gidip sarılıp teselli bulmaya çalışırken arkada elinde telefonuyla Facebook'tan fotograflarına bakıyordu. Dışardayken de sadece biraz geç kaldığım Zaman arayıp nerdesin sen diyen
Küçük bir bunalım geçirdiğim dönemde psikologa gittiğimi söylediğim Zaman umursamayan bir annem var, yılın annesi benimki bence
çünkü tek başına dört çocuğunu da okuttu hemde kızların okumasına karşı bir çevrenin içinde. bana bir gün olsun babamı aratmadı. hem anne hem baba olmak kolay değildir ama o bunu başardı.
Tüm annelerin , anneler gününü gönülden kutlarim. Yılın annesi diye bir kavram yoktur bence, anne : fedakâr, yürekli, ve sorumluluk bilinci olan kisiye denir. Zira bunlari yapan her kadin annedir.
Buradan ömrümü hiç çekinmeden verebileceğim Annem'e sonsuz saygilar, sevgiler, tesekkurler şayet okumasada bu cümleleri hisseder.
Seni seviyorum.
Yılın annesi kimin annesi bilemem ama benim annem benim hayatımın her zaman en iyisi olarak kalcak çünkü bu hayatta karşılık beklemeden benimle ilgilenen tek kişi odur çıkar ilişkisi üzerine kurulan şu dünyada benim meleğim kadar çıkarsız melek yoktur şimdiden tüm annelerimizin anneler günü kutlu olsun.
aslında herkesin annesi kendine göre en iyi anne olur o nedenle tüm anneler iyidir cennet annelerin ayağı altında bu söz yeter
Yılın annesi benim annem çünküü "o terliği atarken nasıl Faso veriyordu halen anlamıyorum" i Love My mom 💗
Çünkü o benim dünya lar güzelim herseyim benim varligim o olmasa dunyada olurmuydum hayir disardayken aksam surekli arayisi ewde iken acmisin oglum demesi bazen bnde kiyamiyorum birak anne zahmet desem yinede beni tesselli ediyor bnde elimden geldigince deger veriyorum ona 55 yasinda oldu ama sonsuza dek yeri geldiginde bn bakacağım ona zaman su gibi hizli akip gidiyorr o yuzden annenizi uzmeyin kizsada bagirsada cagirsa karsi cikmayin her anne yapar bunu o yuzden anneler bir candirrrrr...
böyledir bizim analarımız, fedakar, öğretmen, şefkatli, sevgi dolu, acımızı acısı bilen, kederli analarımız...
bu özelliklere sahip tüm ennelerin ellerinden öperim!!! ;) :) :)
https://i.hizliresim.com/YkzYWl.jpg
Sabah kalktım ızınlıyım anne baba ayrı eskısehırde sans eserı bir kız arkadasım erkek arkadasıyla oraya gezmeye gıdıyomus rica ettim nurdan gecerken benide annemın yanona ugrayım tabı haberi sok oldu kadın
Geçen gün halının çiçeğine takılıp ayağmı burktum bağ kopmuş. Ayağım nerdeyse dizime kadr yarım alçı.50 Kilo felanım kadın b kalkarken bele kalkıyor yemeğimi önüme getiriyor. Bir kez bile "off Tuğçe" demedi.
çünkü naparsam yapıyım hep yanımdadır sadece mutluyken değil mutsuzkende benledir beni üzen seye o daha cok aglar kaprisimi en cok o ceker ve en önemlisi benim göremediğim seylerı o görür başıma gelicekleri hep önceden anlar
Çünkü annem bize babam olmadığı için hem annelik yaptı hem babalık yaptı, bizi büyüttü ve babamızın boşluğunu bize asla göstermedi. Hükümet kadını gibidir annem. Seni çok ama çok seviyorum elma yanaklım. 😘
Beni doğurmadığı halde doğurmuşcasına bana özen veren hiç bir annenin olamayacağı kadar yakın davranan beni canından sakınan arkadaş olan her derdimi dinleyen dünyanın mükemmel insanı ve annesi seni seviyorum çok teşekkür ederim herşey için 😘
Yılın annesi benim annem çünkü nekdar eziyet gördüyse üstüne kuma getirildi buna rağmen bixleri bırakmadı elbette büyük hatalar yaptı ama en önemlisi bni dogurdu ki herkesr nasip olmayan cocuklara sahip oldu
çünkü anne ve hiçbir anne iyi anne kötü anne olmayı ya da sıfat landırılmayı hak etmez çünkü adı üstünde anne TÜM IRK DİN MESHEP ŞU BU FARK ETMEZ TÜM ANNELER DÜNYANINN EN MÜKEMMEL ANNELERİ HEPSİNİN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN !!!
Öz annemden çok çektim ben. Ama kimse analigimin yerini tutamaz. Kendisidir öz annem gibidir. Öz çocuklarından hiç ayırmaz bizleri. Allah onu başımızdan eksik etmesin. İyiki var ❤
Cennetin kokusunu onda duydum ❤
Yilin annesi benim annem cunku o benim annem.
Herkesin annesi kendine ozel ve guzeldir. Essizdir.
Herkesin annesi cennet kokar. Ama sadece o kokuyu kendi cocuklari duyar. Allah herkesin annesini korusun, saglik sihat ve afiyet versin.
1999 yılında trafik kazası geçirip felç kalan babamın o günden bugüne kadar eli ayağı olan, babamızın her şeyine hiç of çekmeyip her türlü kahrını çeken ve bize hem anne hem baba olup her zaman birlik içinde olmamızı sağlayan bu muhteşem kadın, o benim annem.. Allah eksikliğini göstermesin hiç kimseye..
Çünkü benim annem dünyanın en fedakar annesi üniversite ye ilk geldiğim seneler sofrada oturup kızım bu yemeği çok severdi diye ağlayan her daim iyiliğimi isteyen ne yaparsam yapayım arkamda duran cinar ağacım
Yılın annesi, benim annem çünkü Güneydoğu daki Asker oğluna Hasta Olsa belli etmedi. Cam Kırıkları yutmuş olsa bile Bir kere yüzünü asmadı. O hep herkesten Gizli Gizli Ağladı!
Çünkü, benimle üç yılını hastane de geçirdi...
Çünkü, benim okumam için elinden geleni yaptı..
Çünkü, yemedi yedirdi, giymedi giydirdi.
O benim kanatsız meleğim 💕😙😍
Benim annem bana sadece bir anne değil yalnızlığımı hissettirmemeye çalışan hep yanımda olan çok yakın bir arkadaş olmuştur. Annemin ve tüm Annelerin Anneler günü kutlu olsun.
Yılın annesi benim annem çünkü bana tek katlanan yıllardır tek dert ortağım olan bana destek alan tek kişi annem o bitanem benim iyi ki var Allah başından eksik etmesin
Yılın annesi benim annem çünkü benim annem kendi hayatına yapmadiklarini bana yaptı kendinden çok beni seven bir annem var oyüzden benim annem yılın annesi :)
Yılın annesi benim annem çünkü; kahrımı çeken bir tek o..
cunku annem ben yanindayken bile beni ozluyor 😇 iste bu onun bana deger verisi ve sevgisidir 😇 canim annem 😇
Her Anne Özeldir Bitanedir Ama Evladını Ve Eşini Bu Vatan Uğruna Gönderen Ana Anadır Candır Ayagına Keçe Ellerine Merhem Olunası Vatandır Bence Yüzyılın Annesi Onlardır Saygılarımla
Çünkü her yaşa inebilir. Yeri gelir rollerimizi unutur iki en yakın arkadaş oluruz. Beraber bazı zamanlar rakı sofrası kurarız iki dost gibi.
Tartışmayı , hafif kavgaları eşit düzeyde büyütür ve ya sonlandırırız. Çünkü o benim annem.
Benim kahrımı çekti beni bu yaşıma getirdi. Her ihtiyaç duyduğum an hiç karşılık beklemeden yanımda oldu hep. Her zaman hatalarımı kusurlarımı görmezden gelerek sadece sevdi beni hiç hak etmesemde. Seni Çok Seviyorum ANNEM İyiki varsın...
yılın annesi benim annem çünkü; başımızda bir baba olmadan bizi bu günlere kadar getirdi, hiçbir şeyin eksikliğini hissettirmeden güçlü ve dimdik yanımızda durdu.
Biricik kankam derdime benden daha çok üzülen anam dahi olsa kolu komşunun çocuğu anasız dururken onun varlığını söylerken ar ederim. En iyi anne yavrusunun kalbinde yaşayan anne...
Benim annem, babamın ona yaşattıklarına rağmen dik durdu. Benim için, kardeşlerim için. Yılın değil belki de yüzyılın annesi benimki. Sırf eğitimim için hala babama dayanıyor. Benim annem, çünkü; benim annem dünyada görüp görebileceğiniz en duyarlı, hoşgörülü, sabırlı ve iyi kalpli insan.
Her sıkıntıma rağmen beni destekleyen, hayatın zorluklarına göğüs germemi sağlayan, bu dünyada bana en çok güvenen ve ayrıca bizi iyi bir evlat olarak yetiştirmek işin çaba sarf eden insandır.
O boşluğu kimse hiç bir şey dolduramaz. ne hediye ne de güzel sözler. cennetin anahtarını takdim etmelisiniz ki bir nebze olsun haklarını ödeyin. bize düşen annelerimize layık birer evlat olmak...
... her anımda benimleydi iyi kötü herşeyi onunla yaşadım onun dizlerinde ağladım onunla her türlü acıyı yaşadım ve beni bir defa olsun bırakmayı düşünmedi... herkes bizi dislarken annem hep yanımda oldu onu çok seviyorum iyiki varsın dunya güzelim ELA GÖZLÜ ANNEM 😘😍💕
Yılın annesi, benim annem çünkü sırf bizim için hiç olmadık şeylere sustu, göz yumdu, sebebi ise bizim mutluluğumuz. O ve dünyada ki bütün anneler hep en iyilerini layikler.
Benim anam dertli anam yüzü gülmeyen anam o ana benim anam eli ayagı öpülesi ugruna belki can feda anam...
Ama bilirimki can feda ona yük olur istemez..
Çünkü onun güzelliklerini bu sitede anlatmanın ona hakaret olacağını düşünüyorum.
Yılın annesi benim annem çünkü çünkü o benim her şeyim baş tacım engelimle onunla birlikte mücadele ediyorum
o benim canım, en yakın arkadaşım, destekcim, koruyucu meleğim, yokluğuyla beni sulugöz yapan , sarıldığımda huzuru bulduğum tek insan. O benim her şeyim...
cunki benim annem bir tanem hic bir sey onu tasvir edemez... kelimeler bos yani... seni seviyorum canim annem keske simdi yanimda olsaydi ama gecte olsa doneceksin biliyorum
Yılın annesi benim annem çünkü; ölü çocuk doğurmasına rağmen beni bağrına basıp bu yaşıma kadar getirdi. 21 yıldır annem olduğun için teşekkür ederim annem💞
Ne güzel anne keşke benim Annem olsa :)
Cunku annem varligi yeter bee iste boyle bisey oldu bu soru😄
https://youtu.be/woxqnW-2rvYen telaşlı ve işi olduğu zamanlarda bile beni düşünür. mesela geçen bir sorun çıkmıştı bana gelmiş betona oturma diyor :D allahım yarappim. gelde yeme
9 ay karnında taşıması ömrünü gençliğini bizlere adaması sayılamıycak birsürü hakları var annelerinizin üzerinde ALLAH bizleri ana babalarına layık birer evlat olmayı nasip etsin
Şehit anneleri yılın annesi olmalı.
Yılın annesi benim annemdir çünkü merhamet ve şefkat dolu sımsıcak kalbiyle tüm ailemizi ısıtmayı başarıyor
Çünkü benim gibi bir kızı var :) şaka şaka. Çünkü sırf beni doğurmak için ne kadar şeyden vazgeçtiğini biliyorum. Hayati riski olmasına rağmen beni doğurmaya kalkmasından bahsetmiyorum bile. Seviyorum seni koca kalpli kadın :)
Çünkü beni karşılıksız sevebilen tek insan. Uyurken acaba nefes aliyormu kaybedrrsem acaba ne yaparım dediğim korktugumdu. Ve 2005 senesinde onu kaybettim.. annesizlik en zor imtihan. ALLAH kimsenin basina vermesin.
Çünki babayı asla aratmadı. 3 kızının kinasini ceyizini yaptı tek başına. Bir kere olsun bizi öksüz hissettirmedi
o benim annem ve tek bana ait herşeyiyle; sevgisi ve o kocaman masum kalbiyle yılın annesi benim annem
duygular ile işim olmadığı için benim için anneler günü bir şey ifade etmiyor sıradan bir gün eğlenceli idi :D
24 yılın annesi benim annem çünkü, benim gibi bir cevher doğurmuş :)
Bütün annelerimizin anneler gününü kutlarım..
Baba boşluğunu tek başına doldurmaya çalıştı hem annem hem babam kısacası tek başına ailem dünyam oldu.
5 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!