Arkadaşlar yazı uzun ama gerçek bir olay lütfen okuyup yardım eder misiniz
Merhaba arkadaşlar dediğim gibi moralim çok kötü mutsuzum kuzenim benimle küsmüş bana kırgın. Niye derseniz ; geçenlerde biz ailecek evde oturuyorduk o zamanda böyle değişik bir haldeydim böyle sinirli falandım iyi değildim , kimse gelsin istemiyordum değişik haldeydim (keşke olmasaydım çok pişmanım) neyse işte , o anda teyzemler aradı size geliyoruz diye, bizim aile istemedi yorgunduk zaten bahar temizliği falan bende bir garip haldeyim kafam dağınık , ben dedim çıkıyorum dışarı gezeceğim dedim , tam hazırlandım çıkarken teyzemler kuzen falan gelmiş içerideler amcam falan elinde telefon wifi şifresini isteyecekti aynı şekilde :( :(( kuzenimde, ben odamın kapısından çıktım wifi dedi ben bir şey demeden sokak kapısını çarpıp dışarı çıktım sinirli bir halim vardı çok garip (şimdi çok pişmanım ne gereksiz hareket yapmışım çok pişmanım) neyse işte parka gittim oturdum düşündüm sonra ah be dedim ne yaptım ben çok eşekklik yaptım pişmandım , gece geç saatte eve geldim , kuzenimin bana kırgın olacağını tahmin ettim whatsappa baktım beni engellemiş , sanırım fena küsmüş kırgın bana , o an nefes alamadım ilk defa böyle oldu küstü , Yani arkadaşlar lütfen bir yardım edin ne yapayım ne yapmam lazım da barışsın benimle , lütfen ne olur arkadaşlar lütfen :( :(( bir yardım edin ne yapayım ne diyeyim nasıl konuşayım nasıl söze gireyim , tekrar bize mi çağırayım ne yapacağımı bilmiyorum arkadaşlar lütfen ne olursunuz yardım edin... benimle tekrar barışsın çünkü nefes alamıyorum çok kötüyüm :(
Merhaba arkadaşlar dediğim gibi moralim çok kötü mutsuzum kuzenim benimle küsmüş bana kırgın. Niye derseniz ; geçenlerde biz ailecek evde oturuyorduk o zamanda böyle değişik bir haldeydim böyle sinirli falandım iyi değildim , kimse gelsin istemiyordum değişik haldeydim (keşke olmasaydım çok pişmanım) neyse işte , o anda teyzemler aradı size geliyoruz diye, bizim aile istemedi yorgunduk zaten bahar temizliği falan bende bir garip haldeyim kafam dağınık , ben dedim çıkıyorum dışarı gezeceğim dedim , tam hazırlandım çıkarken teyzemler kuzen falan gelmiş içerideler amcam falan elinde telefon wifi şifresini isteyecekti aynı şekilde :( :(( kuzenimde, ben odamın kapısından çıktım wifi dedi ben bir şey demeden sokak kapısını çarpıp dışarı çıktım sinirli bir halim vardı çok garip (şimdi çok pişmanım ne gereksiz hareket yapmışım çok pişmanım) neyse işte parka gittim oturdum düşündüm sonra ah be dedim ne yaptım ben çok eşekklik yaptım pişmandım , gece geç saatte eve geldim , kuzenimin bana kırgın olacağını tahmin ettim whatsappa baktım beni engellemiş , sanırım fena küsmüş kırgın bana , o an nefes alamadım ilk defa böyle oldu küstü , Yani arkadaşlar lütfen bir yardım edin ne yapayım ne yapmam lazım da barışsın benimle , lütfen ne olur arkadaşlar lütfen :( :(( bir yardım edin ne yapayım ne diyeyim nasıl konuşayım nasıl söze gireyim , tekrar bize mi çağırayım ne yapacağımı bilmiyorum arkadaşlar lütfen ne olursunuz yardım edin... benimle tekrar barışsın çünkü nefes alamıyorum çok kötüyüm :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar