Bizi yanıltan ön kamera ve ayna mı arka kamera mı yoksa kafaya taktığımız takıntılarımız mı?

Arkadaşlar bir kaç aydır kafaya bu olayı takiyorum. Olay şu; Ön kameradan fotoğraf çekiyorum aynada ki beni birebir yansıtıyor bunda sorun yok ama arka kamera tam zıttımı gösteriyor araştırdım arka kamera gibi gözüküyorsunuz diyorlar ama bakıyorum aynada gördüğüm kişiyi ben ayni o şekilde görüyorum yine telefonun ön kamerasindan fotoğraf çeken birini ben ayni o şekil görüyorum ama kendime göre baktığımda çok fark oluyor. Sizce ön kamera ve aynalar mi bizi yaniltan, arka kamera mi yoksa sadece bir takıntı mı yani insanlar bizi kendimizi nasıl görüyorsak öyle görüyorlar sorduğum kisilerden bu cevabı çok aldım, peki ya sizce?
Bizi yanıltan ön kamera ve ayna mı arka kamera mı yoksa kafaya taktığımız takıntılarımız mı?
Cevapla