Sanaldan tanismak istemiyor, yuz yuze gorusmek istiyen erkekler? Size sesleniyorum niye sanaldan degil yuz yuze?
Bir erkek var oda benimle yuz yuz tanismak istiyor sanaldan degil
Bir erkek var oda benimle yuz yuz tanismak istiyor sanaldan degil
yüz yüze, mimiklerinden dahi senin ne düşündüğünü okuyabilirimde ondan, sanaldan sana kendimi nasıl anlatırım, nasıl göz teması kurarım, bakışından yüreğini görmem lazım, ki , dudaklarından çıkan kelimelerle kalbinde sakladığın düşünceler aynımı , görmem lazım, hissetmem lazım, bilmem lazım, sanaldan tanışıp reele geçmeyide kabul ederim, reelde de yüzyüze konuşmayıda, sonunda yüzyüze olmadan hiç bir şey olmaz
Sanalda 1 haftadan fazla oyalanmak istemem şahsen.. Yüzyüze görüşmek şart..
Sanalda aylarca konuşan insan vaktini boşa harcıyordur.. Kimse kimseyi sanaldan tanıyamaz..
Bu yazar yazmas teklifi eti
Her türlü konuşabiliriz. Ama belkide sahte olmadıklarını görmek istiyorlardır.
Hakli kim guvenebilir ki sanaldakine ve nereye kadar guvenebilir
Bu yazan kisi direk bu teklifi eti
Art niyeti?
ohh okr
Cevap
47Cevap
Sanal nedir abi? Tanısılacaksa yüz yüze görüşülsün zaten. oturdugun yerden kendini cok güzel översin ama yüz yüze gerçekten tanırsın insanı. bu böyledir, hoşunuza gitse de gitmese de..
Ama bu kisi bana yazar yazmas hemen bulasim dedii ;/
Onu bilemem. Belki biraz tanısa daha iyi olurdu yinede cocuk hiç önemsemiyorsa sanaldaki tanısma faslını yine anlarım. Seni yiyecek hali yok ya, istiyorsan git tanıs bence. İstemiyorsan da reddet kızım zorla mı tanıscak :D
Reddetim halde pesimi birakmadi
Sanaldan insanlar anlayamazsin ki ne olduğunu nasip bir şey olduğunu. Reel e tasinmayan herşey hayal gibi olur o yüzden
Yazar yazmas bulusalim dedi..
Bilemem , ama bir iki ay netten konusun taniyij sonra. Bukusursanizda kalabalık yerlerde buluşun merkezlerde ne yapacagi belli oomaz
Oda bnim kitabimda yazmiyor
Ney senin kitabında yazmiyor pardon?
haklı yani, sanal'dan gördüğüne, öğrendiğine ne derece güvenebilir ki insan?
Ama bu kisi bana yzar yazmas teklif etti :/ bu garop degilmi
Ah be güzelim çocuk senelerce pul koleksiyonu yapmış onu birine göstermesin mi?
Çirkinse kız boşa vakit kaybı falan olmasın diye işte
Ister cok normal. Senle daha yakin olmak istiyodur sadece telefonla iletisim kurmak yerine yuz yuze de gorusmek istemesi normal
Aramasi normalmi?
Adam güvenemiyor hani fotodaki kisi olmayabilirsin :D
Sanalda olir tabiki ama belli bir yerden sonra yuzyuze gorusmek daha iyi tanimak biseyler paylasmak isterim eger sanalda gorustugum sure icinde bu istek uyanmissa tabiki uyandirabilmisse
Ben kendimi biliyorum. Bilmesem gel buluşalım demem zaten.
Cunku oyle daha iyi taniyosun bir insani bazen sanal alem yaniltabiliyo
şu an onların talepleri mi normal yoksa seninki mi?
sadece sanal ortam ergen işi.
ciddi adamsa yüzyüze tanımak tanışmak ister
Ya ben ona guvenmiyorsam?
Kendisi engelle attim zaten. Ama soyle bir durum daha vardi, beni tanimadigi halde beni ariyordu facebooktan.. bu sizce normal bir davranmismi?
Ben bu durumlari yasadigim icin bu durumdan bahsediyorum..
Benden hoslandigini dile getiriyordu, bende inanmiyordum. Seni tanimak istiyorum filan filan dedi. Yuz vermedigim icin ariyordu
ben sanaldan tanışmak isterim. yüz yüze olacaksa tesadüfen olsun
Ya yatağa atma niyeti büyük ihtimal çünkü sanaldan tanımadan hemen buluşma istemesi normal değil.
Aynen!
Ee sanaldan birini ne kadar taniyabilirsin sanal tanismaya karsi degilim ama reale dokmek lazim.
bir şey aradım ama bulamadım olayın özetiydi.
gerçekte daha farklı olmaları
bu ne garip bir soru. tanışmadysanz nerden blyrsun yüzyze görşmek istedğni.
ateşi başına vurmuş biran önce tavlamak istiyor seni :D
Sanaldan ne anlayacaksın. İnsanlar sahtekar yalancı...
2 sene boyunca sanalda konuşurum senle sadece sanal
çünkü kızların çoğu sanalda göründüğü gibi çıkmıyo :D
Sahte olurlar genelde
fikrim yok açıkcası anlam veremiyorum bende
ne güzel işte heralde sen ergensin daha böyle düşünmen normal..
Fake tehlikesi var bir gormek lazım 😉
Eleman seninle nasıl iletişim kuruyor?
facebooktan
İletişiminiz zaten sanal.
Alıcı gözle bakacaktir.
Understand the niyet bro
ee mantıklı olanda o zaten
Napcan tanışıp boş ver
Sanal kesmiyor ben en fazla 3 5 gün konusabilirim
Sen neden sanal istiyorsun?
tanışma sende madem :)
sanalda olur :) :) :)
oldu olacak dumanla haberleşin tanışın :D
Sanal seks tercih etmiyordur
Ne alaka ya?
Sanaldan kızı ne yapacak başka saf arkadaşım iki tatlı söze kanıyorsunu
Sanal iyidir
Reele gerek yok bence
Sanaldan tanışıp yüz yüze gorusuyoruz biz
Sanaldan nereue kdr teyze
sanal ortam ne kadar guvenilir?
İstemiyorum çünkü gevenmiyorum
Ben her yerden girerim farmetmez
Kiz oldugunuzu kanitlamak icin
Ben sanala da razıyım
çünkü biz insanız hayvan değil bu korku nie
ne enterasan tipler bulmuşsun
benim için farketmez
Ne farkeder
Neden diye soruyorum?
Inanmiyodur. Belki gaysin :)
Rica ederim soylediniz kelimelerinize dikkat ediniz!!!
Onun dusuncesinden bahsettim sadece
Bana hic oyle gelmedi!
Peki
Olur korkma pek.
yalansız olsun ondan
tanışalııım
Ben sanaldan severim
Neden acaba?
et ete değmeli :D
Tovbe tovbe!!!
sevmezmisin sen böyle,
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar