Türkiye'de Volkswagen sevmeyenler parası yetip alamadığı için mi sevmiyor, sürekli eleştiriyor?

Türkiye'de vw araçlarını ya çok seviyor vazgecemiyorsunuzdur ya da nefret edip her ortamda ağır eleştiriler yapıyorsunuzdur ben bunun ortası olduğuna inanmıyorum. Bir sorayım dedim siz neden seviyor sunuz ya da sevmiyorsunuz?
Türkiye'de Volkswagen sevmeyenler parası yetip alamadığı için mi sevmiyor, sürekli eleştiriyor?
Cevapla