20lik diş apsesi iltihabı olan var mı yüzüm yanagim sisti düğünüm olacak acil lütfen?

Dün gece 20lik disim cok ağrıdi sabahi bekledim ve yüzüm sisti doktora gittim 20lik diş apsesi iltihap olduğunu soyledi iki antibiyotik bir gargara verdi kullaniyorum kac günde gecer bu olay basinizdan gectimi lütfen bilgi verin yüzümun şişkinliği kaç günde gecer?
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen Yardım yüzüm sisti bu konuda bilgisi olan yok mu
20lik diş apsesi iltihabı olan var mı yüzüm yanagim sisti düğünüm olacak acil lütfen?
Cevapla