

Beyaz
Siyah
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Hatun bu araba benim de çok hoşuma gidiyor ama en alt modeli 147 bin papel. Dizeli ise 180 bin.
Sen hangisini alacaksın?
Benim arkadasım var fiyat olarak ayarlyacagım dedi kendisi
Ayarlamak...
En kıl olduğum kelime.
Ulann neyi ayarlayacn?
147'i 150'ye mi?
180'i 175'e mi?
Paran varsa benimkinden al boş ver 3 20yi Beyaz olsun
Ne o?
520 i Siyah benimki
Ben hep bunu istedim 😊
Bayanım A. Park özelliği de almayacağım diyorsan tabiki 320 ama uzun vadeli olsun havamla oturtayim diyorsan 520 tabi ki ama boş ver rüzgar sesi aliyor 320 ler :)
Tamam tesekkur ederim
Beyaz olmalı kesinlikle
Cevap
24Cevap
Hangi rengi bilmemde benide al zengin kız benimle evlenebirsin 😊😊
Yok bir daha evlenmeyı dusunmuyorum 😊
Beyaz olsun bence daha şık ve zarif duruyor otomobil de
Glt bare 5 serisi 7 serisi falan al 320 nedir fakir bmwsi.
resimdeki paketi alma mercek farları yok ve çok çirkin duruyor
Renk amaçlı koydum sadece
o değilde yaş 18-24 arası ve bu arablar 100 bin liraya yakın nasıl olacak panpa :D
Biliyorum panpa 😊😊
hayal yani panpa :D
Para yani panpa😊😊 para sana istedigin arabayı alır
aynen para herşey panpa. benim peder range i var 2008 model yenilerine gücü yetmiyor bana da bir b*k aldığı yok para almıyor panpa :(
Sen çalış al panpa😊
panpa okuyorum ben :)
Meslek sahibi olunca alırsın insallah
neyse pek umrumda değil ya zaten :D önceliklerim çok farklı. sen İstanbul'da oturuyorsun değil mi?
Hayır 😊😊
o zaman biraz daha geç alacaksın bu arabayı :D
Neden
anadoluda ya da diğer bölgelerde para kazanmak biraz daha zaman alıyor. güzelim İstanbul'da limon bile satsak parayı daha kolay ve bol şekilde kazanabiliyoruz (istisnalar hariç )
Ne alaka ki anlamadim su an param olmasa araba alcagım demem herhalde neyse sana iyi gunler
ne malsın ya şikayet neden ettin
Sg niye yazıyosun cok mu zor kufur etmedn konusmak ben sana kotu bir sey dedim mı kardesim gayet normal konuştum
Ve hala mal diyosun herkes kendine yakışanı yapıyor
off sağlıklı güzler o bilip bilmeden konuşma
Yedim canım bende 😊😊
tamam özür dilerim. cidden küfürdü o. tamam hadi kendine iyi bak. ama sinirlendirmiştin beni ondan yazdım...
Tamam
Hep beyaz araba alacağım diyorum ve her defasında siyah alıyorum... Bari sen beyaz al
İkisini karıştır gri olsunda da da yani hadi len 😄😄😄
Wututututu diyorsun. : )
Derken 😊
Boş ver. : )
Siyah daha asil duruyor. Ama beyazıda çok güzel.
bence jetta var renk siyah ve kötü
bayanlara beyaz güzel
Kac para bu
90 100 falan
Çok para 😊😊 galerıcı arkadas ayarlyck bana
147 bin TL en alt modeli
siyah olması daha iyi
beni de şoförün yapsana :)
Siyah tabi ki de
beyaz olsun camları siyah film yap muhteşem oluyor
siyah
mavi
Hahah
Beyaz ve m spor paket olsun
tabikisi beyaz
siyah kesinlikle
tabiki beyaz
Beyaz
Bu 3 20 i mi kezban!
siyah
siyahhh 😍
Beyaz ya
Siyah.
Siyah
Beyaz
Siyah bro
Siyah.
Ak yolu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar