Eski zamanda yaşamak mı güzeldi şimdiki zamanda mı güzel eski zaman mı şimdiki zaman mı?

Arkadaşlar sizce eski zamanda yaşamak mı güzeldi yoksa şimdiki zamanda yaşamak mı bence eski zaman daha güzeldi neden mi? Çünkü eskiden menfaat yoktu insanlık vardı para hırsı mal hırsı yoktu halbuki şimdi herşey para oldu teknoloji yoktu büyük binalar yoktu insanlar iki yüzlü değildi insanlar birbirini satmıyorlardı kimse kimseyi kötülemiyordu kimse kimseye laf atmıyordu sevgi saygı terbiye vardı siz ne düşünüyorsunuz eski zaman daha güzel değil miydi?
Eski zamanda yaşamak mı güzeldi şimdiki zamanda mı güzel eski zaman mı şimdiki zaman mı?
Cevapla