her şey günümüz dünyasında kötüye gidiyor gibi hic bişeyin tadı yok gibi pandanı, depremler, yangınlar değişen iklim, ve ekonomik nedenler ve en önemlisi gencligin gelecek kaygısı sizce nasıl olucak?
Eskiler mi güzeldi yoksa eskiden mi her şey güzeldi?
Türkiye 45 milyon olduğu dönem tabi ki daha rahattı kontrolsüz nüfus artışı ve doğal kaynakların yetersizliği tüm dünyanın sorunu eğer nüfus azalmazsa 20 yıl sonra içmeye su bulamayız