Beni yıka şeklinde bir yazı gördüğünüzde tepkiniz ne olur?



Benim arabaya yazmışlardı ben de ''Elin değmişken yıkasaydın'' diye yazdım.. Sabah kalktığımda ''Özür dilerim''yazmıştı..
Bak bu iyiydi :)
En iyi erkek görüşü için teşekkür ederim. :D
Rica ederim 😊 😊 😊
Cevap
10Cevap
"Beni zik" diye yazı yazar, altına da İMZA : Sahibi derim asd.
O güzel kardeşim bir yakalasam gorucek tepkıyıde bıde adımı yazıyo arabaya :)
Gulerim ve bir tarafada resim çizerim 😀 benimde katkım olsun.
Cem yilmaz misali.
Nasil yikiyim? Diye
Sorardim
24 saat içinde oto yıkamaya giderim. No comment
Bana yikanmayi ogret :D
O değilde o araba nasıl o hale gelmiş yav
insanımızın yazmaya merakı ancak bu kadar derdim
adetlerimiz devam ediyor derdim
arabayı yıkatırdım
Cocuklugumuzun capsi
Süper
Gulerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar