Hiç yolda gördüğünüz birinin travesti olduğunu anlamadan yavşadınız mı?

Ya bugün biz bahçelievlerdeyken yanımıza bir araba geldi bırakalım gideceğiniz yere faşan biz yok dedik sonra baya yürüdük aşağı kadar orada bir kız duruyor. Görüntüsü kız yani. Sağ tarafta da bir araba Sonra araba kızın yanına yanaştı biz hmen anlamıştık ama travesti olduğunu. Amca indi arabadan nereye güzelim falan dedi travestide gülüyor. Sonra bir konuştu 'Olur valla' dedi amca şok amca vefat amca koşarak arabaya gitti. Kusura bakmayın anlamadım şey olduğunuzu dedi ama biz orada bir gülüyoruz. Travesti bize tip tip baktı çekti gitti yanımızdan. Ama Allah var bir fizik vardı şimdi erkek olsam ben de yürürdüm sjhdfkö Sizinde başınıza geldi mi böyle bir şey? :D
Hiç yolda gördüğünüz birinin travesti olduğunu anlamadan yavşadınız mı?
Cevapla