AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
142Cevap
keşke kalbımle degıl de aklımla mantıgımla hareket etseydım
Keske ona hic acılmasaydım keske ondan hic hoslanmasaydim
cok büyük degil asslında sadece daha fazla ders calıssaydım :)
Bir keskem vardı ama unutturan biri çıktı karşıma :)
Birine çok çabucak alışmam keşke çabuk alışmasam en büyük keşkem
sevgimi en çok hak eden bir insana pislik muamelesi yapmıştım, arada keşke diyorum😀
Keşke istemedigim okula yollayan ailemle kavga etseydim
İnsanların bana beni kıracak kadar yaklaşmasına izin vermek
Keşke o zengin çocuğu kacirmasaydim. pek bir efendiydi yavrum 😂
Zina idi en büyük pismanligim keşke yapmasaydim. Bir de çok yemek yemek.
ben degilde annem der... Seni aldırmayı düşünmüştüm keşke aldırsaydı :D
Keşke, verilmesi gereken önemli kararları zamanında bilebilseydim.
Örnek: meslek seçimi
keşke hırs yapıp diğer spermlerden daha önce yumurtaya gitmeseydim
Bacı harikaydı yorumun. Kutluyorum seni
Güzel sanatlar yerine anadolu lisesinde okumak
Uni de tekafi edilir bence
Etmeye çalışıyorum da kaybedilen 4 sene var.
Uni de misin suan?
Bu sene gireceğim
Guzel sanatla alakali unilere bakarsin artik
Keşke üzüldüğümde kırıldığımda içimdekileri çekinmeden hemen yüzlerine söyleyebilseydim söyleyebilsem.
Zengin olmak için onca fırsat varken vicdanımın sesini dinleyip fakir kalmak
Okulu neden zamanında birakmam. ve geleceğim için çoğuk
Patrona rest cekmem ne oldu simdi? Sürünüyom yılan gibi
Büyük bir keşkem olmadı ya keşke diyeceğim işi yapmam en azından yapmamaya çabalarım
En buyuk keskem yapmak isteyip ertelediklerimde gizli
keşkesiz bir hayat düşünülemez ama keşkelerimi sorarsan çok var
ne var keşke olarak
@sonpatron içimde kalsın
Çok fazla sonuçlarını düşünmem hatta çok fazla düşünmemdir, keşke daha az zeki olup daha çok hata yapsaydım diyorum.
ilerde bir gün keşke dememek için eşini işini ve arkadaşını iyi seciceksin. ufak tefek keşkem dışında büyük bir keşkem yok allaha şükür
keşkeler hiç olmasaydı diyeceğim ama onlar olmasa bu hayattan bazı dersleri çıkartıp ona göre yaşantımızda tekrar hata yapmamayı öğrenemzdik
Zaten topu topu 4-5 kişiyi sevdim. Sonu kötü oldu ama asla sevmekten vazgeçmedim. Ben de böyle bir delikanlıyım falan işte :dddd
keşke bu kadar büyük sevdirmeseydi kendini..
neyin bedelini ödedim bilmiyorum.
her şeye rağmen ona da kızmıyorum. kızamıyorum!..
Ailem dışında herkesin çıkarcı, ikiyüzlü ve fesat olduğunu anladım. Ben büyümeyi böyle hayal etmemiştim 😕
aynn oyle fazla değer verince bir tarfları kalkıyo..
Keske biraz cesaretim olsa da sevdigim insana onu sevdigimi soyleyebilsem.. :(
Hayatta çok büyük keşkelerim olmadı çünkü mantıklı karar verebiliyorum ve pişman olmam genellikle.
Rabbime iyi bir kül olarak korkarm keşke zamanda 16 ysnda namaza baslsydm
Keşke o beni sevdiği zamanlarda onun kıymetini bilseydim. Keşke...
Keşke hayat hiç acımasız olmasa, istediğimiz herşey olsa ve keşke keşkeler olmasa :/
Hayatıma bilgisayar hiç girmeseydi diyorum çoğu zaman ama hayırlısı
Dost akraba ile alisveris yapmak
Kimilerine gereginden fazla deger vermek.
Keskeler olmasa bu hayattan hep darbe yersin keske diye diye ogreniyorsun hayati, keske hic keske demesek ama olmuyor illaki hatalari oluylr insanin... oyuzden sayisi belli degil
Keşke anasınıfı ögretmeni degil de savcılık okusaydım diyorum
Evlenmek ve yıllarca eşim olacak insana boşuna vakit harcamak hayatımı bitiren tek olay
Zamanında reddettiğim kızları KEŞKE reddetmeseydim.
Daha önce çok kez hata yapan insanların yine değiştiğine inanıp tekrar şans vermem
en buyuk keskem tıcarı hatam oldu bır keskem varkı akıl almaz
Keşke Kazandıgım unıveristeye gidebılseydım.
ve Keşke ölmeden bir sevgılım olaydı :)
Keşkem yok. Klişe biraz ama, hayat pişman olmak için çok kısa.
Bir keskemin diger keskemden daha huyuk olmasi cunku hicbir hatamdan ders almiyorum aksine daha buyuk batalar yapiyorum ayriyetten eig secilmek istyrm pls ;)
Keşkelerle yaşamak kaybetmektir keşkelerle yaşamayın iyi tarafından bakın ders oldu size
Keşke eşimi çok daha önce tanımış olsaydım.. en azından o kadar kizin günahını almazdım 😄
Keşke. . Mmmmhhh aaaah uh
Baya aciklayici oldu
Keşke o gün o arabaya binmeseydim şimdi arda gibi barcelonada ya da real madritte futbolcu olabilirdim
çok takıntılı olmasaydım keşke :D
Mesela
@emrexxxxx12 her konuda mesela yok ki..
Bende de var mlsf
Takıntı başa bela bende de var
liste halinde var... en büyügü akademide okumakti
Akedemi zor olsa gerek bir kadin icin.
ticaret üzerineydi beynim yandi da hasar birakti bende simdide üni :( Hayat zor
Hayat kime kolay ki onemli olan dimdik durmaktir herseye ragmen
elbette napcan
Şu an ticaretle alakali birsey mi okuyosun?
hayir ögretmenlik :D
Baya degisik olmus 😀
öyle iste :D
Saglik olsun 😊
aynen :)
hayat bazen bu iğrenç kelimeyi kullandırıyor. keşke...
Şu aralar geleceğimin keşkesi üzerinde çalışıyorum itinayla.
En buyuk keskem keske bu zamanda degilde osmanli samaninda ya da peygamber zamaninda yasasaydim
Keşke kendime daha adil davransaydım.
neden adil değil misin
keşke bazı konularda daha olgun düşünebilseydim :)
Keşke mal gibi kendimi öne atıp rahime düşmeseydim. Uyanıklık iyi değil her zaman
keske dıe bısı yoktur ne yasanması gerekıosa onu yasıoz kanks
Keşke daha çok çalışsaydım diyorum başka da büyük bir Keşke diye söyleyebileceğim bir şey yok.
hayattaki en büyük keşkem istediği halde duzeltmedıgım kız oldu hacı yaş 17diydi tırsdım :D
Keşke sevmeseydim be. Keşke..
bazı insanları yanış yerlere koymam oldu herhalde