






#SerKan1923
@mehcab @aerolite @Hüzün_Kovan_Kuşu @NeOlsun55insonu @pilav_ustu_az_kuru_2 @Sonra_danGurme @TürkErkeğii @UntilTheGrave
@adıyook @Alooğ @AsetonAşkına @Asmalı-mescit @benaslındayoğumm @Kızılcıkk @minik_şirine @pizzaşığı @RenkliRuya







çoçukken gueina pig beslerdim
1.bp.blogspot.com/.../happy-guinea-pig-2.jpg
çok şeker hayvandı bir gün belgeselde tayland ya da malezya sanırım bunların sürü ile olduğu bir kafesleri vardı bende besliyolar diye sevinmiştim adam içinden birini aldı eli ile hayvanın kafayı koparttı temizldi kızarttı ben mal gibi kaldım ne ağlamıştım benim elemanıda kesip yiyicekler mi diye o aklıma geldi sonra köpek beslemeye geçtim o tutkudan devam ettim
Çinli olupta yememek ayıp olur.. Bunlar bize göre değil onlara göre.. Çine gitsek her halde aç kalırız sokakta..
Komutanım Vietnam
**ktimin çinleleri şu çekik gözlü lanetlerden nefret ediyorum anasını satayım
Çekik Gözlü Diye Sınıflandırma Bizde Çekik Gözlüyüz. ;)
sizden de aynı şekilde
Anlamadım Doğru Düzgün Yaz.
Yemek öncesi yapmasaydın keşke😫
Cevap
15Cevap
Çinlilerin yediği en pis şey keşke fare olsa. Düşük yapmış kadınların bebek ceninlerini yiyor cani hayvanlar! Insan sınıfına koymuyorum bu aşağılık pislikleri. Böcek yiyeni bile anlarım ama insanın bebeğini yemek ne demektir ya yamyam pislikler!
İlk defa görüyorum. Daha önce Youtube'de bir adamın fare yavrularını çiğ bir şekilde yediğini görmüştüm.
Vietnam uzak doğunun en pis mutfağı arkadasından kamboçya geliyor
Ayyy yemelerini geçtim b. k yesinler umrumda olma da canlı canlı hayvanlara eziyet etmesinler ya
yok artık bu ne tadını merak ettim ama vejetaryenim :D
Midesizler
başka bir açıklaması yok!
#Türkerkeğii
adam ne yerse yer ne pis felan diyonuz la adama sizin burda öküz kesmenize millet karışıyormu
Ben kusmaya gidiyorum ya da acaba halime mi şükretsem? Bilemedim.
Canlı canlı mı yaktı onu ya? ay yazık kıyamam be hayvansever olarak çok acıyorum şu hayvanlara.
Birileri bu insanlara bizim yörelerin yemeklerini bir an öne öğretmeli
Çinliler dünyanın en midesiz insanları net!!
Çin Değil, Vietnam
çubukla yemek yiyolar ama?
Çubukla Bugün Ankara , İstanbul, İzmir Vb. Şehirlerdede Yiyorlar.. :)
evlerde yenmiyor restorant gibi ortamlarda az da olsa evet. Burası bildiğin ev kendj gelenegi değilse yiyeceklerini pek sanmıyorum
Sen Öyle San Türkiye'de Ne Evlerde Nerelerin Kültürleri Yaşatılıyor.
tamam kardeşim sen haklısın
Çok mu? Abartılı Geldi..
Kedi-köpek yiyen Çinlilerden beklenir.
Vietnam
Kedilerle bir ortak yanimiz daha varmis
Tabii ki yine uzakdoğu..
Çekirge ye bundan iyi en azından daha temizfit :(
Kedilerin bir bildiği varmış... :)
Nasıl bir yemek kültürüdür o. :D. Afiyet olsun :D.
Serkan bugün hayırdır? 😀
bence çok güzel yerim ben
: özenle hazırlanmış bide :(
Ya inanamıyorum. Ne istediniz fareden ://
ıyyy
inanmyorum bu nee
:(
asya ne pis insanlarla dolu ya
Ekmek arası fare yirik artık
Ne pisler yaa
Ay kusucam
Yapmayın bunu ya.
Lezzetli görünüyor
b. k da yerler..
Bu kadar dusmeyin be
Yok artık !
igrenc
Igrenc knk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar