Sizce lezbiyenlik mi daha iyi yoksa erkeklerle olan ilişkimi kızlar?

bazı kızlar lezbiynliğe vermiş kendini gidiyor biz onlara bu kadar naptık üstelik tüm erkeklerin ölmesini istyien kızlar var hepiniz aynı fikirdemisiniz?
Sizce lezbiyenlik mi daha iyi yoksa erkeklerle olan ilişkimi kızlar?
Cevapla