Bu kadınlar esmer güzeli değil mi? niye bunlara bile kumral deniyor?

bembeyaz insnalara saçları koyuysa bile kumral denmez ve kaşları ki bu kadınalra kumral diyolar tamam çok aşırı esmer değiller de kumral değil esmer güzeli kategorisinde değiller mi?

nina dobrevi çok beğeniyorum mesela sitede hep baktım herkes kumral yazmış tam esmer lolita bence.

Bu kadınlar esmer güzeli değil mi ? niye bunlara bile kumral deniyor ?


Bu kadınlar esmer güzeli değil mi? niye bunlara bile kumral deniyor?


onun dışında hande erçel ( gğneşin kızları selin) bu kız da cok gzel masallah da açık tenli kumral filan diyorlar ama kendi saçları filan baya koyu kaşlarıda bu kızda öyle çok esmer değilde yinede kumral dneilmez.

Bu kadınlar esmer güzeli değil mi? niye bunlara bile kumral deniyor?


Bu kadınlar esmer güzeli değil mi? niye bunlara bile kumral deniyor?


ülkemizde sanki esmer tenli veya esmer olmak kötü bşiymiş gibi algılanıyor.
bana saçma geliyor her esmere yakın kız koyu kumralım bilmemne filan nasıl derler diyorlar beyonce tenli bir kız ben esmer değilimki ne esmerler var hintliler gibi olur esmer filan diye atar gider yapıyordu düşünün ondan sordum bu soruyu ki çok saçma bu.
kumralın koyu tonları olmaz.
eğer koyu tonlarındaysanız ise teninhizin beyaza yakın olması lazım bronz tenli birine kaş sçada simsiyahsa denmez orta ve açığı vardır kumralın

misal küllü orta kumral böyle olur dipleri de kaşlarıda simsiyah değil tneide bugday.

Bu kadınlar esmer güzeli değil mi? niye bunlara bile kumral deniyor?

bu arada esmer kumral arkadaslar yanlış anlamasın.
ben esmerleir cok beğenirim ki en güzeller esmerlerdne cıkar ama bu toplumumuzdaki algı harbiden komik.
şu üstteki iki ünlünün ten saç renginde birisine avrupada esmersin dendiğine hemen komplekse girmesi komik.

niye böyle bir algı var sizce batı özentiliğimi bu?
Bu kadınlar esmer güzeli değil mi? niye bunlara bile kumral deniyor?
Cevapla