Okumak istemedim bu yüzden pişman değilim yani içimde kalan bişey yok ailem bunu neden anlamıyor?

22 yaşındayım lise mezunuyum okumadim çünkü istemedim gerçekten sevmiyorum içimden gelmiyor çalışıyorum sevgilim falan yok evlilik yolunda değilim kendimce yaşıyorum yani ama iki de bir ailem beni sıkıyor niye böyle yapıyorlar okumak başka bişey herkes isteyemez?
Güncellemeler
+1 yıl
Gncl
Okumak istemedim bu yüzden pişman değilim yani içimde kalan bişey yok ailem bunu neden anlamıyor?
Cevapla