AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
226Cevap
hayırdır derdınız ne özel değilse yardmcı olabilirm belkı
Ne zaman k3ndjni yalniz hissederken dertlesmek icin bana mesaj atabilirsin benimde senden aşağı kalır yanım yok
Falla benimde arkadaslarim evlendikce yalniz kalmaya basladim galiba evlenmek gerekiyor yalniz kalmamak icin.
Allahtan umidini kesme hem yalniz degiliz Allah seni goruyor yalnizim bile deme.
Ama yinede yalnizil konusacak arkadasim yok
hemen buraya telefonunu yaz, istemediğin kadar arkadas edinirsin :)
Yok yazdikda noldu
ben varim ne zaman istersen konusabiliriz, mail arkadasi olabiliriz istersen
Bilmem
çok iyiydi yaa :)))
encrypted-tbn1.gstatic.com/images . Bizim durumumuzda böyle
Umursamiyacaksin bu hayatta baska care yok ve yanliziz bu hayatta
Demesi kolay
Acilar gitgide hissizlestirir merak etme kendilinden umursamamaya baslicaksin bugunleri atlatmaya bak
Sen öyle san
Basindan ne gecti anlatabilirmisin lutfen
Yok
Umarim ciddi bir acin yoktur kiz tripleridir
hergün ağlıyor resmen ağalama duvarına çevirdin burayı
1 düşman çok, 100 dost azdır
kızıl derili ata sözü
Bana mesaj atabilirmisin ben atamiyorum 2xper olmam gerekiyormuş ne saçma
ee sen herkesi herşeyi kafaya takarsan yorulursun da, gücün de kalmaz..
sehhtirr etmeyi öğreneceksin ki şarj olasın..
he soyle ne vardı aydınlatayım senı degerlı bılgılerımle
Uzin olmas
abartma once sen yorulacak bıtecek kadar ne yasadın ne ınsanlar var dısarı bakıyormusun sen dunyada bı tek sen mı varsın sen mı sıkıntı cekıyorsun
Ne abartmasi
uzun suredir "baska birileri"nin elinde esir olan hayati kurtarmaya calismaktan yorulmaktir.
Hmmmmm
ulen hergün aynı soruyu sora sora 4 xper oldun ya helal olsun ne azim var bee
Ayni deyil
doğru içerik çok değişik :-p merak etme azimle sıçan taşı delermiş. sen bu istikrarla bu soruyu sorarak guru bile olursun lan :D
çok zordur sorgulamadan seni dinleyecek insan bulmak
Anladim
hayatı yalnız sırtlamaya kalkmak yorucudur normal böyle hissetmen seni anlayacak senin onu anlıyacağın arkdaşlar lazım sana
Allaha sigin yardım iste isyan etme bu dünya imtihan dünyası aklından çıkarma sukret daima
Yapmadimi kim diyor kimse beni anlamas cünkü siz arkadasiz deyilsiniz
Ben sana şunu bunu yapmıyosun demedim ki neyse benim bir tane bile arkadaşım yok yalnızım ailem var yetiyor senin durumunu yaşadım gectim bunlardan Allahin ipine sarılıp çıktım kurtuldum sana da tavsiye ettim
Ben yalnizlu sevmiyom
Evli değil misin veya calismiyor musun?
Yok
Kursa yazıl falan burada bulamazsın insan gibi konuşacak biri.
Neden kursdada yok insanlar deyisdi
Hımm denedin mi hiç kurs olayını. Peşin hüküm verme bence. Belki de sorun insanlar da değil sende dir kimbilir.
Bende dexiö
Dexiö neyy laaaynnnn?
Anlatmak istersen dinlerim elimden geldigince yardimci olurum atma icine
Her dikenli yolun sonunda bir gül vardır derler. Acılar seni yıkmıyorsa bil ki daha da güçlendirir
Biraz yalnızlık tribine girmişsin ama gerek yok emin ol , takıntılık falan mı yaptın acaba?
sıkıntı etme beterin beteri var bu dünyada.. bana yazabilirsin.. bende çok çektim sayılır..
:( bende ayni yalnizlik baska dert kader baska dert ama birseyler var umutlar onlarda nerdeler..
Neyyy
Napiyon ya sen oldum lan Şu an burda karamsarligi bırak umut ver ki umut bul etki -tepki meselesi
Amann neyse de ya bu şarj bir %2 olamadı yarım saattir % 1 😠
@Alıngaç banami diosun anlamadim
Kendime diyorum
Git kendin yorum yap o zamn
Evde oturarak arkadaş mı edinmeyi planlıyorsun yani 😃
Yooo
Iyi oku arakadas planliyom demedim
Üzülme.. seni yaratırken seni yalniz bırakmayan Rabbim, yine yalniz birakmaz
Birakmaz deme
yine bir kızın kalbini kırmıslar üzmüşler paramparça etmişler
Evet ya
üzülme arkadasım zamana bırak herseyin ilacı o
bir ne edelim ki. sorunlarını kendin halledemiyosan profesyonel bir yardım alman gerekir. nette gezinen adamdan ne yardım alabilirsin ki...
Yani burada milete kapi araliyorsun yazan olursa arkadas olabiliriz diye :)
Nasil
Öyle işte :)
Sen neden surekli arkadas ariyosun canin sıkkın? bir ara da intihar ediyodun
Yo etmiyom ben o dedin kiz deyilim
Yemedi galiba. d
Bu hesaptan sorulmuştu o soru?
@AteşKadehi sen hayırdır?
Saöa ben intihar etcem demwdi bym
Bana demedin zaten siteye sordun
6 dakkada konusacak cok kişin oldu gördün mü =) dert etme hiçbişeyi
Yoo görmedim
niye görmüyosun o kadar adam konusalım konusalım yazmıs
Yok kim yazmis
yaz bana konuşalım
Sevgilin var yazmam sana
ohoo cok kişi yazıyor diye öyle yaptım :)
Hmmm
şimdi bak ilişkim yok berkar bir adam oldum yaz hadi :)
Mesaj ataniyom diyor kapatin heralde
nasıl anlamadım?
Anlamicak ne var mesaj atamiyom
bu xper seviyesi felan onla mı alakalı acaba yoksa takipleşince mi atabiliyoruz.
Ne alak ya a senin mesajin kapali galina
öyle bişe mi var ben kapatmadım
O zaman bilmiyom
Bende öyleyim. Birine yazmaya korkuyoruz ama ters tepiyor sapık yerine koyuyorsunuz.
Bana n suc atiyone
Sevgili edinmek senin elinde.. Karakterli degilde yakisikli ararsan, öylece kalirsin
Ne kadar salaksin benim sevgilim yok diyi bo soru sormadim iyi oku
Iyide sevgilim yok diosn
Iyi okursan anlarsin
Okumam
Bende senden farksızım. Yalnızlıktan bıktım gücenecek sohbet edecek dertleşecek birine benimde çok ihtiyacım var konuşalım mı
Bilmem
Merak ediyrım seni. Konuşuruz sohbet ederiz dertleşiriz.
Ortamlarda aktif ol çekince olma mesela kursa falan yazıl insanlarla konuşmaya çalış girisken olur edinirsin elbette birisini
Öylrxim zatem insanlar iki yüzlu
Aşkım yine isyanlardasın. Nolucak senin bu halin ya. Gel sarıl ağla.
aglatan guldurur de ihtiyacın olan zaman bir kisi degil.
Diyonuz diyonuz samimi biri bişey yazsa hemen uza kaybol zart zurt. Trolunuz batsın.
hadi gel birlikte öldürelim kendimizi :D kimse aramızdaki bağı çözemez
@kalbimin_nuru uzulmemelisin;. Allah var cevrene bak daha beteri vardir.
Dieu c'est assee ;)
Bu ölme istekleride hiç bitmiyor arkadaş, intihar edecek kadar aciz misiniz?
Söle yardimci olum hep parasizlik yapıyo bunları hayatı paylaş dert köşesi olum bari
Dost yok diosun bn varm olmuyorsunuz o niye dost olsamda dert anlatmiyir
Neyy
Konslm diorum aradgn benim kısaca ;)
Sen mi
Begenmedin mı peki :(
Öylr demedim ask mibatiyon sen
Hyr aşk arasam sylerdm svgilim ol diye konusck insan evladı ariom bn dert anlatsn sakalasaliim eğlenelim. Bu arkadaş dene şey sır tutarın gibi arkadaş sadece arkadaş ötesi yok bir şey olur bırakırım herşeyi yanında olcm biri
Arkadasd ask oliyoran
Anlamadm
Hic
Knuslm hadi bir gl istemessen englle
kimse yanlız yaratılmadı belki sen kimseyle konuşmak ya da arkadaş olmak istemiyosundur
Alaka yok
olur yaa neden olmasın sıkılırsan mesaj at güldürüm seni elimden bu gelir napim :)
Gülemem
valla benim daha fazla yapacak birşeyim yok elimden geleni yaptım sana inşallah gider bu sıkıntıların
Ne kötülük yaptin da Bukadr yalnız kaldın onu Anlayamadim?
Bosver
Anlatmazsan Çare zor bulursun Ve Kafana Çok Vurursun.
En iyi arkadaş insanın kendisidir boşver başkalarını 😉
Dinlen o zaman hayatı askıya al kaldığın yerden devam edersin
Olur arada öyle. git tuvalete iyi bir zıç hiç bişeyin kalmaz.
olum hergece aynı seyi söylüyorsun derdin ne deyince de cevap yok. ne iş?
yardımcı olayım bende yalnızım ama senın gıbı ağlamyorum
Benim arkadaş varda çok yorgunum hergün allah canımı alsın istyorum
Ohaaa
Bugn sinr krizi gecrdm
yas kac calısırmısın meslek falan ne bu karamsarlık? ıbadet yapsana
İstediğin zaman yazabilirsin.. Uygun zamanlarda eşlik etmek isterim
derdini soylemeyen derman bulamzmıs buyur anlat knousalım dedrtleselım
Benimde yok.. İstersen konuşabiliriz canım
Ne tesadüf benimde yok
Isterim tabi
Mesaj?
Hatsiz ne kadar firsatci abaza ya
Anlat dinliyorum seni tamamen
Hersey kötü
Hadi ama. Seni böyle düsündüren ne
Mola vermeyi denemelisin.
Nasil
Kendine daha çok değer verip farkındalık kazanmak gibi. Bir süre seni yoran ve yıpratan şeylerden uzak durarak.
Olmiyor
dünden beri çıkmadı mı bir dertleşecek biri
Hyrr
o kadar gönüllü vardı şimdi de çıkar nasıl oldu da dertleşemedin ki biriyle ilginç
Kimse cikmadi
e o kadar dertleşek diye yazan var seç beğen al ;)
Yok ya abazaymis
hepsi de mi kadın erkek abaza çıktı
Anlatırsanız yardımcı olmaya calısırım
Hayatdan yoruldum
Yanlş ifade ediyorsunuz ınsan hayattan durup dururken yorulmaz. Mutlak bırseyler yasanmıs hevesınız kırılmısdır. Bence buna sebeb olan seyı oncelıkle kabul edın ve hevesınızı bu denlı kıran seyı unutmaya calısın ancak o zaman yenıden mutlu olabılırsınız
Hersey denedim
Konuşabiliriz istersen seni iyi hissetiricekse
Isterim
Bu ağzı bozuk ergen kizla bir şey konuşmamanı tavsiye ederim. Seni de ahlakından eder. papatyaözüymüş senden olsa olsa ısırgan kökü olur. Bir daha ona buna yorum yaparken haddini bil terbiyesiz. Şimdi defol engeli ye kudur dur.
Banami defol dedin
Ben hak edene küfür ederim ki nerde nasıl konuşucağımı çok iyi biliyorum buda beni çekemeyen fiziksel ve beyin olarak çekemeyen ergenlerden işte salla gitsin.
Dinleye bilirim seni istersen
Özelden olur
Tabi canim yazabilirsin sabaha kadar dinleyebilirim seni
Atilniyor
Hii nasil yapsakki acaba😕 Whatsapp dicem ama numarami boyle ortaya yazmak istemiyorum
Geri silersin
Maalesef gorusler silinmiyo ben sana yarin yazicam
Nasl yazcan
Xper seviyemi yukseltmeye calistim, veya sen baska bir sosyal medya kullaniyomusun?
Face var
Bide telegram
Hii ikiside bende yok, galiba dertlesemicez :/
Indirsen yani yalniz kaldim
Simdi wifi den bagli degilim, yarim telegram indircem canim yazarim sana burdan tamam mi
Simdik baglam