AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
226Cevap
bizde yorgunuz uykumuz geldi ellam uyuyalım :)
Sen uyu
ama şunu söylüyeyim sıkıntı etmek hiçbirşeyi çözmez düşünmek dert etmek hiçbirşeyi çözmez yapacaksın :)
en yakın arkadasınla randevuleşip dertleş.
Yok ki
arkadasının olmadığına inanmak güç.. öyle olsa bile yaşın 27 ve sen boş yaşamıssın.. buzamana kadar arkadas edinemediysen hatayı biraz kendinde ara..
Hata yok tamam mi beni tanimiyon sen bir kere hatam olsa aglamasdim Şu an
ağlayıp ağlamaman önemli değil .. önemli olan onca senenin birikimini gelip burada tanımadığın insanlara acınası şekilde sunman.. herhangi bir yardımı veya desteği şu koşulda talep edemezsin. kimse senin derdini takmaz emin ol.. yaptığın şey kendini açık etmek.. bu sayede sadece iş arayan erkek tayfasını üzerine çekmiş olursun.. her halukarda yine üzüntüne üzüntü katacak bir durum bu.. 27 yaşındasın ve bu yaşına yakışır olgunlukta davran.. buradan ümit bekleme.. burada sadece basit sorular sorulur basit yanıtlar alınır.. senin beklentin başka boyutlarda ve telafisi karşılanacak bir şey değil.. yakın akraba veya arkadaslarından birebir destek görmelisin.. burada boşa kürek sallamış olursun.. kimisi derdini duymak istiyor... senin yanıtın ise ''yazamam çok uzun'' şeklinde.. madem öyle sorduğun soruda gereksiz.. Senin bence canın sıkılmış ve ilgi bekliyorsun.. Kaba tabirle kullanıcılar tarafından pohpohlanmak... şu aşamada hoşuna gidecek bir yaklaşım olacak.. ne yazıkki ne yeri ne zamanı..
Hicde bile by
by..
noldu yardımcı olabilir miyim?
Evet yoruldum ben
Mesaj atarsan konuşabiliriz
Mesaj atamam diyor acmadin mi
tamam şimdi atabilirsin
Halen atamiyom
Tamam yaptım
Bira daha cevre edinmeyi dene istersen?
Ne alaka
Dertlescrj kimsen olmamasi sana kendini yalniz hissettirmis bu yuzden icinde yasadigin sorun normalden daha agir hissettirmis buda seni yormus. Cozum ise arkadas edinmen sorunlarini paylasman mutlu oldugunda sevincini paylasman arkadaslarinla az vakit gecirip kafani dagitman bu yuzden cevre edin dedim :)
Hahaha sanki onlar yapiyor
problem nedir sakin ol lütfen
Olmiyor
Açılın ben doktorum gibi olmuş :D
Kendine yetmeyi öğrenmekten başka çaren yok canım.
Sen yalnizli seversin ama ben deyil
Yalnız olmanın sebebini diğer arkadaşlara verdiğin cevaplardan anladım. Tamam sen yalnızşığını sevme ve depresif hallerine devam et.
Ne ala beni tanimiyon erkeklere öyle yazdim diyi dedine bak sen sende önyargi olmaya devam et by
Kendini ne kadar zamandır böyle hissediyorsun
18 ay
Oldukça uzun bir süre
İstediğin noktadan anlat dinleyip yardımcı olmaya çalışırım
Neden hayat böyle
Zorluklar daima var
Olmazsa asıl sorun oradadır ama üst üste gelmesi bizi yorar
Sana hak veriyorum bu aşamadan geçtim
Ama içine kapanmamalı ayağa kalkmalısın
Nasil
Önce içimdekileri temizlemelisin
Kendini tekrar sevmelisin
Önce sen unutma
Profesyonel olarak yardım aldın mı
mesaj at konuşalım biraz ;)
Nasil güvenim
sadece yardım etmek için dedim :) güvenmezsenizde anlarım
Derdin neyse paylaşabilirsin :) .
Özelden anlatsam
Çok mu özel?
Bilmem ben hayatdan yoruldum biliyorum bu intam ama ben dayanamiyom
Seni yoran etmenleri kaldırmak için herhangi bir çaban yoksa sana kimse yardım edemez , önce bunu anlamalısın.
Nasil Şu an beni tanimiyorsunuz ve ne yaziyon böyle
Senin yaş 18 altı... Net
Hyr 27 inanmasan inanma yalanim yok sensin 18
Verdiğin yanıtların hafifliğinden ergenliğin zirvesinde olduğun belli yavrucum , o yüzden yaşadığın iç sıkıntısı hormonların dengesizliğinden kaynaklanıyor. Ve ayrıca özel tüzelden millete ulaşarak iç gıcıklıyıcı iletişime davet etmen yine ergenlikten. İyi eğlenceler sitede :) .
sen kırgın çiçekler adlı üye misin yoksa
Hyr
Niçin boyle düşünüyorsun ki :(
Düsünmixom öylr
Ölmeyi falan düşünüyorum demissin bikere onları aklından çıkarmaya denesene ve bilki cenab i hak kendine yönelen gönülleri herzaman refaha mutluluğa yönlendirir dua çık dışarı yürü yürü hava al =D birazcık olsun tebessüm et
Mesaj at yanliz degilsin
Bilmem
İstersen abla konusabiliriz sabah 8.30 da dersim var iyi gelirse bilmem ama mesaj atiyorum fazla duramiyacam zaten
Güzin ablan geldi anlat bana şekerim.
Bende yoruldum ama nerden ne anlatcami bilmez oldum :(
çabuk yoruluyorsunuz bence :) @BaksanaBanaa
Evet
Belki haklisin ama yalnizlik ve uzaklarda olmak cok yorucu :(
Neden arkadaşın yok acaba insan düşünüyor bir
Iste
Çok mantıklı bir cevap helal olsun
Noldu ablacım neyin var?
Ne ablasi
Ne. yazayım yahu kardeş mi deyim :))
çekim yasasına çalış.
Böyle işte... Çünkü asıl hayat bu değil...
istersen özelden konuşalım. belki çözeriz sorunu
ne olmasını istiyosun tam olarak?
Ağlama lütfen ağlamak bir bayana hiç yakışmaz
Napim ya konzsacak arayip nadilsin diyenim yok
Nasılsın 😊
Aynı durumdayız konuşabiliriz istersen
Bilmem
Bilinmeyecek bişey yok ki sana bir adım geldim sende gel arkadaşım ol :)
Yasin kücük abaza cok
Tanısaydın nasıl biri olduğumu anlardın neyse by
aynayla konuş en azından kendini görürsün
Hahahaha
:D.
aynı durumdayım gel konuşalım yaa
Ya sendemi
evet ya her işim kötü gidiyor bir cenabet talihidir ki yakama yapıştı gitmiyor ekonomim kötü gidiyor hatun işlerim kötü gidiyor ne yapsamda işlerimi düzeltsem yoluna koysam diye kara kara düşünüyorum
Hmmmm
(: sıkma canını herşey olduğuna varır..
Varmiyor hep göz yasi
Geçer geçer biz neler çektik nelerrr... sabır şükür umut.. bunları bırakma.
Gecmior
değiştirebiliyor musun?
Biz sana yardim edemeyiz. Sadece Allah edebilir.
Önyargi bsska bir kiza yardim etdini gördüm
Ben kimseye yardim etmedim. Sadece düsüncelerimi ve fikirlerimi söylüyorum. Konusmak istersen, dinlerim seni. Düsüncelerimi söylerim. Ama sana anca Allah yardim edebilir. Aklinda bulunsun.
Allah benlr konusamas malesef
Sen Allahla konusabilirsin. Derdini anlat, ellerini ac ve dua et. Inan bana, hersey gecicek..
Ama o cevapluyamas
bulursun şimdi konuşcak birini
Yok ya
istersen konusabilir belki iyi gelirim sana
Hm mesajin kapali
dur ben sana atim
Bizde mutlu sayılmayaiz
Neden
Sen 2 kişi arasında kalmak nedir bilir misin 😣
Bn bilirim cozumude kolay
Nedir
Cok kötü
Bence yazı yaz en güzel doat beyaz sayfalardır
senin dertleşmeye niyetin yok
giderken benide alır mısın :)
Ölmeyi dene dedik ya.
kalp ağrısı ise zamanla geçer
aman beyler pimi çekilmiş kız uzak durun
Bu kaçıncı yaa bugün kızlar noldu size bugün 😊
ıyı aksamlar.. bu yasta neden yoruldun?
Yasla ne alaka
yasın genç.. yanı bu yasta daha dınamık mutlu bır hayatın olması idealdir.. evimisn? sorun nedir ya da nelerdir?
benle dertleşebilirsin
Özel olurnmu
olur
Sana mesaj gönderemiyom
ben gönderdim görmedin mi?
Ben yazamiyom
Ne yaşadığını cidden çok merak ediyorum.
Uzun yq
Dinlerim mesaj at
Sen atsan
Benimle konusabilirsin :)
Gercek mi
Evet icindekileri bbana yaz dertlesirim seninle ;)
Nerden yazim
Burdan bana mesaj atabilirsin istersen
gündüze çare bulamayınca geceyi bekledi yalnızlar
Yardim istedim yazdina bak
boşver yalnış kalplerde olacağına yalnız kal daha iyi
Yalnizlik zornsevmiyom
alışırsın akışına bırak
Hyrrr
https://www.youtube.com/watch?v=VYjeu5aDNnU
Sen gecen gunde boyle bir konu acmistin
Yokk
Al işte. Yahu neyin peşindesiniz. Ne derdiniz var.
Hic bisey böyle yapcaksan yazmali gerek deyildin
Herşey zıttıyla bilinir. Ben sana ah canım noldu neyin var dersem anlata anlata bitiremicen boş boşuna da kendini üzüp heba edicen.
Etme.
bu kadar dert etme herşeyin bir çözümü vardır
Yok ki
Sorun neyse kurtulmak istiyorsan yüzleşerek üzerine gitmelisin, sorunu rutinleştirerek zamanla bundan kurtulabilirsin bence
Olmadi
Sorun nedir?
Burada arkadaş çok.
Dizi izle.
Hmm ne dizi o arkadas deyil
How ı met your mother var arkadaşlık üzerine. 20 dakika her bölümü hem kısa hem sıkılman neredeyse imkansız.
adam gıbı muahbbete evet trolsen s. git !
Terbiyeli ol ya
demekki trolsun alındığına göre cevap mevap yok yallah
bul birini dertleş o kadar insan var
Istemiyorlar
anlat nedir derdin
O son cümleyi okuduktan sonra trol olabilirsin
Deyilin ama sen bilin by
O zaman ne diyoruz hayatın tadını çıkarmaya bak üzülmek için hayat kısa ✔️
Yunanistana dogru yuz
Gel seni izdivaça çıkarak :)
Dertleş desek dertleşmezsin..
Yardım edelim bakalım.
Müzik dinle iyi gelir
Yurtdisinda nerde kaliyoaun almanyami?
Ee napalım? Tedavi mi edelim?
aynı benim hayatımı anlatıyorsun 😑😑
Neden
bende senin gibiyim zaten gurbetde yasıyorum is arkadası dısinda arkadasım yok anlayacagın ev is is ev bunaldim artık dedigin gibi
benimde yok içine ata ata şiştim artık
Napcas Şu an dertlesmeye cok ihtiyacim var
anlat ben dinlerim seni
Özelden olur
gel özele yaz dilimin dönünce aklımın erdiğince cevap vermeye yardımcı olmaya çalışırım sende bana olursun anlatınca belki biraz rahatlarız
hergün aynı şeyi söylüyorsun
Okuma sende
tamam
Nasıl yardımcı olabiliriz gerçekten?
Bilmem
yalnızlık zorrdur çok zor
Evet sevmiyom ben
Gel kardeşim anlat derdini ne diim
Derdil yok
Sen konus ozaman ben dinlerim seni