arkadaş anlayamıyorum ingili<zleirn italyanların aktristleride kendileride taş bebek gibi. zerre ego yok adamlardan. çirkin insna sayısıda çok az. biz burada çok güzel dediğimize italyada dönüp bakmazlar bile. ırk olarak niye çirkinleştik erkekler gene kızlara göre bir nebze daha iyi ama asyalı olarak kalsaydık keşke. İranlılarla karıastıgımız içnimi böyle çirkiniz.
türkiyede kaç kız böyle güzel ki? soyunuza sopunuza arap iranlı karısmıyorsa güzel oluyosunuz herhalde. kim buna benziyor? şuna bakın bee
Türk kızları niye böyle? Türk kızı vs ingiliz italyan kızı noluur bakın :D?
En İyi Cevaplar