Eşime çok kırılıyorum ya hiç beni savunmuyor hiç sizin nasıl durumlar (bayanım)?

BAYANIM nickım erkek galıba. 1 bucuk yıllık evlıyım. Kocam Neolursa olsun benı savunmaz. Örneğin gecen mantı yaptım ılk defa sonucta ugrastım ve guzel oldu. abısı gilin yanında mantı yaptım güzel oldu dedim abisi güler gibi oldu esımde güldü. ben dedım soylesene güzel olmadı mı diyorum saf saf gülüyo ben kızıyorum diye güzel oldu dıyor. ya da ufak kardesı var 20 yasında onla atısıyoz hıc bı yorum yapmaz ben kızdım mıda o sana taklılıyo şaka yapıyo dıyo. ya tamam saka yapıyo da sende sakasına bıseyler de madem. süreklı boyle nerede olursak olalım ya bir insan güzel yemek yaptı demez mı orada gözüne bakıyorum sıfır ya adam sıfır. Ananem vefat etti gömduk geldık işte ben aglıyorum sureklı bıraz ılgılenır gıbı yaptı sonra gıttı tv seyredıyo. bende mutfakta ağlayıp kardesımle konusuyorum. soyledım esas senın yanımda olman gerek dıye zorundan ılgılenır gıbı yapıyo iştee...
Eşime çok kırılıyorum ya hiç beni savunmuyor hiç sizin nasıl durumlar (bayanım)?
Cevapla