Sevgiliyle kafede sarılarak oturmak suç mu? neden uyarı gelebilir böyle bir şey için?

bugün sevgilimle kafede sevgilimle birbirimize sarılarak oturuyorduk arada yanağımızdan öpüyorduk sadece birbirimizin sonra garson uyarmaya geldi bizi şikayet gelmiş galiba böyle bir şeyi bir insan neden şikayet edebilir kötü bir şey mi yanaktan öpmek falan kötü bir şeyse de insanları neden bu kadar ilgilendiriyor? abartmadılar mı biraz?
Sevgiliyle kafede sarılarak oturmak suç mu? neden uyarı gelebilir böyle bir şey için?
Cevapla