Mesajlasirken hangi kelimeleri kisaltarak kullanirsiniz
Hepsi neysede neden se grsrz kisaltimina kıl oluyorum
Siz neler kullanirsiniz
Hepsi neysede neden se grsrz kisaltimina kıl oluyorum
Siz neler kullanirsiniz
En fazla "tamam" yazacagima dersteysem, is yerindeysem ya da musait degilsem (bazen yemek falan yaparken) "ok" yazarim. Onun disinda yine musait degilsem derdimi 💅, 📚, 🏧, 🚿 gibi emojilerle anlatirim.
Nefret ediyorum hatta bikaç kişi mesaj atarken selam nbr yazmış benimle konuşmak istiyosan kısaltarak yazma dedim direk yani
Kısaltma yapmıyorum da internet ortamında yazı yazarken bazı kelimelerin deforme olmuş hallerini kullanıyorum. Mesela geleceğim yazmak yerine gelicem diyorum direk. Oto klavye de öğrendi artık:D
hiççç kısaltmıyorummmm uzatanlardanımmm bennnnn :D
hehe :D bazıları anlamıyoooor hecelemeeeek zorundaaaa kalıyorummmm :D
Cevap
26Cevap
hiç bir kelimeyi kısaltmam, hızlı yazarken olabilecek hatalar dışında ;)
eğer o hatayı da farkedersem geri dönüp silerim tekrar yazarım..
Türkçeyi düzgün kullanmanın birey olarak sorumluluğum olduğunu düşünüyorum. Kısaltma kullanmıyorum. Resmi yazışma hariç. Onlarda mecbur kullanıyorsun.
Tüm kısaltmalara sinir oluyorum hele selam merhaba nbr abi bu ne ya
Seni seviyorum cümlesini kısaltanlar var yahu. Seni seviyorum yazmaya üşeniyorsan sevme zaten.
Kısaltma kullanmam genelde.
Kısaltma kullanmıyorum hiç. İmla kurallarına da hep dikkat ederim.
Kısaltma kullanmayı geç, virgül bile kullanıyorum ben :D
telefonum ı basmıyo i basıyo oyuzden sıkıldımı skldm diye yazıyorum :D:D
genelde "tmm" yazarım kısaltma olarak, onun dışında normal yazıyorum çok bir kısaltma kullanmam
Kısaltmaları sevmiyorum. Çok mecbur kalmadıkça kullanmam.
Whatsapta tek tek kelimeleri yazıp yollayanlara aşırı gıcığım tek bir cümlede toparla yollasana bip bip bip tel bildirim manyağı oluyor...
Yapma küfür yemek istemiyorsan :D
ddm nbr
ddi iydr
ddm n ddi?
ddi ne ddn?
:D:D :D
bir aralar çok kullanırdım ama artık kullanmıyorum. Gereksiz geliyor.
Konuşacak biri olsa keşke :D mesaj yazarkende kısaltmam
Hiçbir kelimeyi kısaltmam
Kısaltılmasına da sinir olurum
kısaltarak yazmıyorum hiçbirşeyi kısaltarak yazanlada konusmam
Mesajlaşarak konuşurken kısaltma yapmam yapanlarda bana çok itici geliyor
ben kısaltmadan yazıyorum kısaltarak yazanlara da sinir olurum
est bunu sadece kısaltarak yazıyorum diğerleri uygunca üşenmeden uzun yazıyorum :D
Genelde kısaltma kullanmıyorum karşımdakini onemserim
kısaltma pek kullanmam
est. genelde sadece bunu kısaltırım
Hç bir zmn ksa yzmm hp uzn klmlr kllnrm
Nefret ederim. Hele inş. Yazanlardan
harflerden kısmıyorum, parayla değil sonuçta
eed en sevdiğim kıslatma eed :D
Hiçbir şeyi kısaltmam.
kısaltarak yazdığım bir kelime yok
Süper üşengeç olmama rağmen kısaltmaları sevmem
Cogunh yazmaya calisiorm turkceyi mafetiodm;)
Hayır hiç sevmem nefret bile ederim
Kısaltmıyorum genelde, olduğu gibi :D
k. bakma kelimesini kisaltiyorum birtek
benim yazcağına benim yazarım :D
Bazen kısalttığım oluyor.
Bn kllnmm kllananlri da svmm
Svmm ne ksltması be slk
cogu kelımeyı ksltma yzrm
Ben sevmem sonuna nokta bile koyarım. #Dasdfghjk
Kısaltma kullanmam asla.
tamam mesaj gibi
Kısaltmayı sevmem
hiç sevmem kısaltmayı gerçekten.
kısaltmam.
Ben sevmiyorum
Hiçbirini.
kısaltma sevmem.
çok uzun olanları
a. m. k yı
* .
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar