KedimI dışarı attım :( ?


KedimI dışarı attım :( ?

Arkadaşlar resimde görmüş olduğunuz kedimi masamı pislettigi icin ceza olsun diye dışarı attım. Içeri geri alicaktim fakat kaçmış. Hiç dışarı görmedi bu zamana kadar. Ev kedisi, ve vicdan azabı çekiyorum sizce yeni bir kedi alsam baksam unuturmuyum bu vicdan azabını :(?
KedimI dışarı attım :( ?
Cevapla