Fakirler Hep Solcu Olur Bizim Ülkenin Çoğu Neden Sağcı?

Fakirler yolsuzluğa karşı olanlar solcu olur. Zenginler daha çok kazanıp fakirler dahada ezilirken fakirler genelde solcu olur hakkını arar kapitalistlerde sağcı olur ve daha çok para sömürmeye devam ederler. Ama benim anlamadığım bizim ülkenin %85i fakir ve gelir dağılımında aşırı derecede büyük bir eşitsizlik var çok büyük oyunlar dönüyor ama halkın çoğu gidiyor sağcı oluyor kendilerini kullandırıp üstüne kapitalizmin uşaklığını yapıyorlar bu nasıl bir iş çözebilen varmı?
Fakirler Hep Solcu Olur Bizim Ülkenin Çoğu Neden Sağcı?
Cevapla