17 yasında kız 32 yasında erkek ilişkisi sizcede iğrenç değil mi?

yani o yaşta ki erkek nasıl kıza bakabilir sizcede öyle değil mi? ya da kız nasıl ilişki yaşayabilir anlam veremiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlara baktim da ne hale gelmişiz bu durumu normal karşılayanlar var 32 yaşındaki erkek olgunluğa erişmiştir artık eğer 17 yaşında ki çocuğa bakıyorsa dünyada kadın kalmamış gibi vay haline yazık çok yazık
17 yasında kız 32 yasında erkek ilişkisi sizcede iğrenç değil mi?
Cevapla