22 yaşında bir adamın 18 ine yeni girmis bir kızla olması sübyancılik değil mi sizce?

Bir görseniz 30 küsur gibi görünen işinde gücünde kalıplı koskocaman bir adam gözünüzde canlandırın biz bir buçuk ay ayrı kaldık ve o ayda liseli bir kızla sevgili olmuş daha doğrusu flortlesmis biz barisinca da ayrılmış kız bana benden senin için ayrıldı diye mesaj attı sizce bu sübyancılik değil mi midem bulanıyor ondan artik
Güncellemeler
+1 yıl
Bu kız üniversite sınavlarına hazırlanan 18 e yeni girmiş hatta belki girmemiş bir çocuk benim kız kardeşim de 17 yaşında ve eğer 23 yaşına bir ay kalmış biriyle olursa o çocuğun kabusu olurum
22 yaşında bir adamın 18 ine yeni girmis bir kızla olması sübyancılik değil mi sizce?
Cevapla