Fenerbahçe-beşiktaş maçları neden her zaman zevkli geçiyor?

Fenerbahçe-beşiktaş maçları neden her zaman zevkli geçiyor? yani insan hop oturup hop kalkıyor mesela fenerbahçe galatasaray ya da galatasaray beşiktaş maçları böyle geçmez genelde. benim gibi düşünen var mı?
aynen öyle katılıyorum
öyle bişey yok katılmıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Fenerbahçe-beşiktaş maçları neden her zaman zevkli geçiyor?
Cevapla