Güncellemeler
+1 yıl
İY 0-0
2. yarı oyuncu değişiklikleriyle oyuna başlanmalı ya da erken oyuncu değişikliklerine gidilmeli…
2. yarı oyuncu değişiklikleriyle oyuna başlanmalı ya da erken oyuncu değişikliklerine gidilmeli…
Güncellemeler
+1 yıl
MS 0-0
Rövanş haftaya bugün Kadıköy de…
Başaracağız (19o7)
Rövanş haftaya bugün Kadıköy de…
Başaracağız (19o7)
Güncellemeler
+1 yıl
Fenerbahçe Avrupa Ligi 3. Ön eleme maçında Çekya Temsilcisi Slovacka yı 3-0 yenerek turu geçmek adına avantajı cebine koydu. Rövanş 11 Ağustos ta Çekya da oynanacak.
Fenerbahçe turu geçmesi halinde gruplara kalmak için Avusturya ekibi Austiria Wien ile karşılaşacak. İlk maç deplasmanda olacak.
Fenerbahçe turu geçmesi halinde gruplara kalmak için Avusturya ekibi Austiria Wien ile karşılaşacak. İlk maç deplasmanda olacak.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Fenerbahçe bence kazanır
inşallah, rakibin en güçlü silahı hocaları yani lucesku gerçekten çok tecrübeli bir hoca…
Çok güzel maç olacak...
benimde beklentim o yönde
Dinamo Kiev
Bence hakemin son düdüğü çalmasıyla sonuçlanır 😂
Fenerbahçe alsın bari ya
Fenerbahçe taraftarıyım haliyle desteğim takımımi destekliyorum
Dk1 /Fb2 olur. Yani 1-2 sonuçlanır.
Bilirsem bunu eig seç çünkü maç tahminlerinde iyiyim😃
bilirsen senindir 🙂
sürekli gel yorumlarıma, sezon açılıyor, bolca sorucağım bu tarz sorular, iyiyim diyorsan beklerim 👍
Gördükçe gelirim tabiki🙂
olur
Kiev kazanır
üzdün 😅
Hangi kanal?
maçı beinsport 1 verecek ama ben internet üzerinden bilgisayar ya da cepten izlerim ücretsiz 👍
Kaçak şekilde yani. Şu maçları ücretsiz ulusal kanaldan yayınlasalar olmaz. Milletin bir eğlenceai vardı onu da aldılar.
evet ya çok iyi olurdu ama duyan yok maalesef
Çünkü Fenerbahçe
FB kazanır