Hastayken uyumak normal zamanda uyumaya göre çok daha güzel değil mi?

Yarı bilinçli yattığından hem 1saalik uyku 6 saatlik gibi geliyor hem de yine aynı sebepten istediğin zaman rüyana rahatlıkla müdahale edebiliyorsun. :D
Hastayken uyumak normal zamanda uyumaya göre çok daha güzel değil mi?
Cevapla