

hayır
evet
minnak sen giyemezsın kıskanırım :D :D :P
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Eş:"Giyemezsin"
Giyecegim yoksa da giyerim.
Eş:"Giyersen bosanirim"
Boşanma belgelerini uzatirim.
Erkeklerin acikta bir ten gormesiyle (ayak bilegi bile yeterli ne yazik ki) tahrik olmasina neden olan şey kadinlarin ortulu ya da acik giyinmesi degil, erkeklerin nasil bir mantalite ile yetistirildigine baglidir. Nefsini korumak icin bir ay oruc tutmayla bitmez o isler. Kuşuna soz geciremeyene adam denmez bizim oralarda. Kadinina laf edecekler de kavga edecek diye korku yasamak da tirsaklarin isidir. Devam ediniz, yarin eslerinizi burkalar icinde saklama ihtiyaci duyacaginiz bir dunyaya dogru ilerlemenin en uygun yolu, kadini cinsel obje olarak algilayanlara ses cikarmak yerine kadini ortmeyi tercih etmektir.
Sorun kadinin ne giyip ne giymedigi degil, erkeklerimizin kafa yapisi. Bu duruma boyun egip kadini kapatmanin sonuc getirecegine inanmaktir cehalet! Buna ozguvenden ziyade mucadele diyelim. Cantamda kelebek ve biber gazi tasirim. Bildigim yakin ve uzak dovus sporlarina guvenirim ancak gozu kara degilimdir. Ben, o sortu giydigimde bana laf atacaklar korkusuyla yasamamaliyim. Orda burada ulke olarak cok gelistigimizi soyleyenlere ne oldu? Kadinin guvenligi bile saglanamamisken hala gelismekte olma durumunu sadece ekonomi boyutunda mi yorumluyordunuz yoksa? Sizler! Kavga edeceksiniz, gerekirse evet! Kadina seks objesi muamelesi yapan hemcinslerinizin agzini burnunu kiracaksiniz gerekirse. Kadin acik giydi diye tacizi mubah goren zihniyete mum dikeler!
Kadını cinsel obje olarak algılamakla alakası yok bunun. Bir erkek hangi "zihniyete" sahip olursa olsun mutlaka bu tarz bir görüntü hoşuna gider, bakar veya bakmaz bilemem. Yani bunu değiştirebilmen için erkeklerin hormonlarının olmaması lazım. Ben başkasının bakması, hoşuna gitmesi ihtimalini bile kaldıramıyorum. Kavga etmekten korkmakla da alakası yok. Kapalılara bile laf atılabiliyor bu ülkede yani gerektiği zaman her erkek eşi nasıl giyinirse giyinsin kavga etmek durumuna düşebiliyor ama dediğim gibi bunun tırsmakla alakası yok kıskançlıktır bu.
@SosyeteDelikanlisi kapali kadina bile laf ediyor olmalarinin swbebi karsilarindakinin kadin oldugunu bilmelerinden kaynakli. Kadin kiligina girip ortunecek olsan sana da laf atarlar; bunun sebebi tam da kadini cinsel obje olarak gormekten kaynakli (ne giydigin/giymedigin degil, kadin olman faktörü etken ne yazik ki)
Birini begenebilirsin, o kisiyi arzulayabilirsin de hatta. Ancak, sığ karakterde insanlar taciz ile begeni arasindaki farki kacirirlar. Bakmanin bile dozlari vardir. Bakarken soyup geri giydiren adamlar vardir. Resmen hissedersin seni nasil dusledigini ki bu igrenctir. Onu gectim, bununla kalmayıp yanasmaya calisan, dokunmaya calisan, laf atan ve hatta saldirma egilimi gosteren erkekler de vardir. Bu erkeklerin kafa yapilari, nerede ve kimler tarafindan nasil yetistirildikleri cidden onem tasimaktadir. Kimse sapik dogmaz. Toplumun cocuklarin gelisim surecinde bu bagnazligi kirmalari gerekir. Unutulmamalidir ki cocuklar ebeveynlerin oldugu kadar ayni zamanda toplumundur da
@SosyeteDelikanlisi sözünü ettigin kiskanclik durumunu da kisinin kendisi bastirmalidir. Kiskanclik, kisitlayici bir hal aldiginda hastaliklidir. Bu konuda bazi kadinlar erkeklerin pabucunu dama attirir. Sevgilini/esini baskalari begenebilir; bu huzursuzluk verse de kisi bunu asmalidir. Ancak taciz durumlarinda kesinlikle sessiz kalinmamali, kadini orterek bu durumdan kurtulabilecegi yanilgisina dusulmemelidir
Taciz durumuna ve erkeğin bu konuda eğitilmesi kısmına katılıyorum. Kıskançlık konusunda katılmıyorum ve aşamam da. Taciz etmese bile dediğin gibi kimin ne şekilde hayal ettiğini bilmek iğrenç ve sinir bozucu. Ayrıca burada şu anlaşılmıyor. Kadın kapalı giyiniyor evet ama İslamda erkeklere de bu konuda öğüt veriliyor. Hz. Yusufun hikayesi gibi. Kendisine zengin ve güzel bir kadından teklif gelmesine rağmen bundan kaçıyor. Bunlar bize laf olsun diye değil davranışımızı buna göre ayarlamamız için gönderilmiş. Kısacası erkek ne olursa olsun rahatsızlık vermekten sakınmalı, kadında erkeği bu durumun dışına çıkmaya zorlayacak şekilde giyinmemeli. Tabi bu giyinme tarzı asla taciz için bir bahane değil ama her zaman olduğu gibi insanlar arasından iradesizler çıkabiliyor. Benim görüşüm bu şekilde.
Onlar sadece bekarken böyle gavur hatunlarini görüp Türk kizlarini kiyaslama yapip asagilarlar evlilige gelince bunlari tabi evlenecekleri kisiye giydirmezler.. :D
Eig. Bu gün gördüğüm en mantıklı yorum
Allahim diyene bak :D :D :D
burada resimlerde bacagi göründü yok orasi göründü diye hakaret küfür eden sahis da sensin bu nasil bir ironidir :D :D :D :D
Hadi simdi daha fazla hatalarini yine yüzüne vurmayim ve mahcup olmayasin diye engele yine korkudan elestiriye gelemeyen sahis :DD
Erkeklerin kıskançlık dışında da bir bahanesi olabilir.
Bildiğiniz gibi bizim Türk erkekleri korkak oluyor.
Sevgilisi böyle giyinince laf atan olabilir. Laf atanlardan dayak yiyeceğinden korktuğu veya gıkını çıkaramadığı için sevgilisini kapatıyor.
Ama Rus Ivan'lar İgorlar öyle mi? Sevgilisi istediğini gibi giyinebiliyor.
Neden?
Adamlar 1.90, izbandut gibi.
Sıkıyorsa bak. Yiyorsa laf at.
Gavatar değilim çok şükür :D
Cevap
100Cevap
Hayvanları her zaman tekmelemeyi severim.. Eşi böyle giyinen erkek bence gerçek erkektir..
gerçek erkeklik ne alaka anlayamadım
bu giyim tarzına izin verilmeyecek bir şey görmedim ben.
bir kere ben kim oluyorum da izin vermiyorum ayrıca böyle giyinmesini isterim baksana nasıl yakışmış
Giyilebilir ve giyerim ne var ki bunda? Ya Allah aşkına izin almak nedir? Eşim o benim yani ne izni...
Cevabı Kenan Gomutan versin
onlar kendi eşine sevgilisine giydirmezler ama yanından böyle giyinenler geçsin ağızlarının suyu akar
Poposuna yer saplagi oturur asagi ben kiskanirim boyle kesinlikle giyemez :)
Çünkü peşine insanlar takılır, rahatsız ederler hem laf ile hem bakışları ile. Rahatsız olacağı bir duygu halini yaşamasına gerek yok
vermem. evde bana karsi giyinsin. bende onun istedigi tarzda giyinirim.
Antalya-İzmir gibi bir yerde yaşıyorsak, veya tatil için gittiysek izin veririm. Onun dışında nah giyer.
evet
yani bunda ne var? onu anlayamadım ki. s
çok mu saf kaldım konuyu acaba :)
Şurda evet işaretliyen erkeklerin genişliği hiç bir yerde yok
Bunda bir şey yok sıkıntı olmaz
Eşimin böyle giyinme ihtimali benimki ile aynı :)
Bunu giyme ihtimali olan birisiyle evlenmem zaten sıkıntı yok.
Ne bekliyodum bende ya 😄
Böyle giyinmeye karışan erkek ağır aptaldır.
Bu tarz giyinmeyi sevmem sadece deniz e gidersek giyerim onda da eşim yanımda olur zaten kizcagini sanmıyorum. Ama denizde herkes açık geziyor
Evliysem bile boşanırım
Böyle giyinmeyi seven birisiyle tanışmışsam ona evlenince böyle giyinemeyeceğini söylerim kabul ederse evlenirim , etmezse evlenmem zaten. Bu arada 1. fotodaki kıza aşık oldum yeminle çok güzelmiş :) <3
Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu şimdi
Ne alaka?
Yanında ben varsam giysin bişey olmaz takar koluma yiyosa baksınlar derim
Eğer böyle fiziği varsa izin veririm, görsünler. Başkalarının bakması, baktıkları şeylerin benim olduğu gerçeğini değiştirmez. İyi günler.
g*vat mıyım kız ben :)
ayyy çook beğendim yaaa hepsini almak istiyorum amaaa
bnce açık değilki o kadar yani sadece bacaklar var biişey olmaz giyerim bn e bide istemiyosa giymem yani zaten çokta giymem bn bu tip kıyafetleri :D
Bu tarz giyinmeyi kaldıracak yer olursa izin verrim. Ama türkiyede asla ! :))
Nolmuş bu dünya böyle? Herkes geniş, midesiz olmuş. Birileri açık giyinmeye meraklı olmuş, birileri de kıskanmak nedir unutur olmuş..
Böyle giyinen kadın eşim olamaz manitam olur anca rahatız dediysek gevşek değiliz. Osmanlı torunuyuz biz
Kadının kalbi bende olduktan sonra istediği gibi giyinip süslenebilir buna karışamam sonuçta oda bir birey :)
bizim hatunların çoğunda o elbiseyi giyecek döt yok fiziki olarak çoğumuzda da öyle bir hatunu yanında taşıyacak tip yok :D
Bodrum da denize giderken olabilir ama onun dışında gitmesini istemem.
Biz bile öküz gibi bakıyoruz. Hali ile her önüne gelen bakacak rahatsız olurum
Erkeğe sözü bırakmadan kız kendisi giymemeli bence.
Eşimin bu tarz giyinmesine katiyen izin veremem 😁😁
ona bana karışma hakkını vermem istediğimi giyerim
evlenince görürüz ;)
@ThePrettyDemon evlensem bile eşim bana karışamaz
evet sayın seyirciler yorumun altına atlayan bir sazanla daha birlikteliğimizin sonuna geldik iyi günler efenim aşsöaçsçasüsülpalsğpa
İzin vermem çok abartılı çünki sonuçta evli bir kadın kime ne seksi görünme derdinde olacakki abartmasın ama buda olmasın
O gün kadın cinayeti olur
Kadın cinayetini kadınlar artılamış ilginç
@Dengdigidengdengg artıdan çok eksi var.
3 kadından bahsediyorum ben
@Dengdigidengdengg bende eksi verenlerden bahsediyorum
Karara veremedim simdi...
Once bakandan mi baslayim yoksa giyenden mi...
kendimi zencilere şeyettiririm ama eşime böyle giydirmem :d
Evlenmeyeceğim için sorun yokta böyle giyinecek biride zaten beni bileceği için lafını bile edemez.
evindeyken evet aksi halde zaten bu zihniyetli biri ile evlenmem
uzun boylu olanlar giyebilir sen giyemezsin hobbit ufaksın :D
Evde giyinsin böyle giyinmek istiyorsa bakarlar falan kavga eder dururum milletle
Tatilde olabilir. Bunu gavatlıkla yorumlayanlar, yobaz ve başkasının karısına kızına laf atan taciz eden gtverenlerin ta kendileridir
Gavatlar izin verir.
Hem evli olacaksın, hem de böyle giyip erkekleri tahrik edeceksen ben de sana bir şey diyemem değil diyemiyorum.
Bunun gavatlıkla ilgisi yok + bu tarz giyinen evli kadınların amacı erkekleri tahrik etmek mi? O zaman kızlarımızın çok beğendiği Avrupa erkeklerinin büyük kısmı senin tabirinle g*vat . Sence bu doğru bir tanım olur mu?
Hele bir izin vermesin pişman ettitiririm 😀😀
Kız arkadaşım ada eşimin böyle elbise giyebilme ihtimali benimkiyle aynı.
bodrumda yaşıyorsak olabilir :) ancak orada dikkat çekmez sanırım.
Giydirmemeli bana giy dese bile ben giymem açık giysiden biriyle de evlenmem
Aha evet diyenler hayatta giydirmez anca dedikleri evde tekken benim yanımda giycekler derler
Evet giye bilir o kadar geri kafalı değilim ama evde
Geniş biri değilim giyemez.
ben böyle giydiren eşi bulup para verirdim yazık yetmemiş parası üzülürdüm
kan çıkar mazallah istemeyin böyle şeyler kocalarınızdan
öyle zahmet etmesin giyinmek için onları da çıkartıp yollarım sokağa en azından daha az dikkat çeker
Eşimde olsa sevgilimde olsa bana özeldir elleri ayaklari ve yüzü haric hicbir yeri acik gezemez :)
hayır vermem eşimi paylaşamam kimseyle :D
Kıskanılmayı severim ama bunları yanındayken giysem nolcak yaa :D
Domuz değilim ben tabı kı izin vermem. Kıskanç olur erkek dediğin
Evde sadece benim yanımda giyinirse sorun yok başkalarının yaninda ve dışarıda izin yok
izin vermem... kıskanırım.. evde giyebilir (:
Erkek olsam giydirmezdim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar