Erkekler, eşinizin topuklu giymesine karışır mısınız? Neden? 
Not: Bazı erkeklerin karşı çıktığını duydum da. :)


Nişanlım hiç sevmiyor muhtemelen de evlendikten sonra müsade etmeyecektir. Nedeni de dinimizde tak tuk ses çıkaran ayakkabıların giyilmesinin doğru olmaması. Artı bir erkek olarak o sesin tahrik edici olduğunu söylüyor dolayısıyla dışardaki erkekler için de bir tahrik unsuru olabilir diye istemiyor.
Ona da karismasinlar bir zahmet zaten ayda yilda bir giyiyoruz...
Neden giydiğinin mantıklı bir izahını isterim..
Zira, tesettürlü bir hanımın topuklu giymesinin mantıklı bir izahı yok..
Kime ne ispatlamaya çalışıyor?
#Vesselam
👍👏👍
@111rose111 eyvallah ✋😌
Karışmıyorum.
Karışan erkeklerin, topuklu ayakkabıların erkekte şehveti uyandırdığını savunuyorlar.
Seninki tamamen Pavlov'un köpeği olayı diyorum.
Cevap
77Cevap
Sürekli giymesini tercih ederim. Zarif ve seksi oluyor. Kadın dediğin, kadın gibi olmalı. Diğer türlü öyle erkek fatma gibi ortada gezen kadınlar çok itici geliyor bana. Sürekli babet, spor ayakkabı, ya da saçma sapan komik ayakkabılar giyen kadınlar çok itici. Oldu olacak akşam benle kahveye gelsin, okeye dördüncü olsun.
Karışırım😄Zira topukluyu kadınların kendine yaptığı bir eziyet olarak görüyorum boyu 1.50 de olsa 1.70 de olsa normal ayakkabısını gitsin gezsin kendini uzun göstermeye çalışmasına gerek yok ben onu o haliyle sevmiş olurum zaten
P0rnStar ların yüzde yüzünün yüzde yüz giydiğini sebebide kaçları dik tutarak etraftaki gözleri çekmek olması dolayısıyla namusuna giydirmez bir erkek anladın mı beyni kücük orgazmı büyük 10 dkkalık kadın?
Bence lady gaga nın ki gibi yirmi otuz santim olmayacaksa gayet doğal. Kızlar boyunuz çok kısaysa çok yuksek topuk giymeyin zira topuk sizden uzun duruyor
karışmam aksine isterim topuklu ayakkabı giyen kadın koluma girdimi kendimi daha erkeksi hissediyorum
1) Boyu kısa olan erkek
2) Aptal sapsal kıskançlık triplerine giren erkek
bu ikisi karşı çıkar
Boyu kısa olan kadın
bir boka benzemediği için seksi olmak isteyen ve istisnalar hariç yinede seksi olmayanlar giyiyor genelde
@beyfendinsan Yanılıyorsun. Uzun boylu olup topuklu giyenler de var. Çok da yakışıyor açıkçası
Karşıyım zarar verebilir kendine hemde dikkat çeker, dikkat çekmesini istemem ve ayağını burkabilir :D
topuklu giyerek ayağına zarar veriyorsa ;ileriki dönemlerimizde o ayağının rahatsızlığı tüm ailece çekeriz.
karışırsam belki sadece buna
Neden karışılıyor pardııın da 😒
Zaten normalde hep spor ayakkabı giyiyorum sadece özel günlerde topuklu ona da karışmasın bir zahmet
Bazi yerlere giymek gerekiyor her zamanda giyilmedigi icin izin versinler. Cok giymiyorum spor ayakkabi gibisi yok
Hamile değilse ve kucağında bebeğimizi taşımıyorsa giysin. Karışmam.
boy takıntısı veya dıkkat cekme konularından dolayı ıstemıolar genelde
Karışmam istediği ayakkabıyı giysin, üstüne ben topuklu ayakkabıyı kadınlara çok yakıştırırım (uygun kıyafetle)
giysin :D hatta destek olurum ben ona istedini giysin :D
Kendine zarar veriyor ise karışırım yoksa cani ne istiyorsa giyer.
Giymem derse kendi kararı ama ben giymesinden yanayım.
benden uzun olmadığı sürece istediği ayakkabıyı giysin
Bu resimdeki topukluyla türkiyede işyerine gitmesini istemem ama onunla akşam yemeğine dışarı çıktımızda giymesinde bir sakınca yok
yanlış duymuşsun bence giyebilir
eteğinin boyutuna da karışmadım. dar giydiğinide
ya giyiyor sonra ayaklarım ağırdı diyor gelde sövme amqw
Evli degilim ama Karşı değilim, sadece bir erkeğin boyunu geçmesini istemezler
sevgilim 160 ise giysin ama 170 olup da topuklu giymesin mümkünse..
boyum 174 lan benim =))
Neden karışayım kıyafete ayakkabıya onun tercihi zevkidir
Yobazlığın üst noktası olur heralde.. Cidden ona da karışan varmıymış
Karışmasınlar be biz onların kunduralarına karışıyozmu? :d
Topuklu giymeyecegim için karışacak bir nokta bulamaz
mini etek desen anlarım da neden topuklu ayakkabıya karşılar anlamadım
ben bir sorun göremiyorum
+1.70 sikleti bence giymemeli daha kaeışıcak bir kız arkadaşım olmadı
Karşıyım. Kendini göstermekten başka bir şey değil.
Giyiyor, kendisi sevip giydikten sonra neden karışalım.
Gidipte 15 santimlik topukluya musade etmem. Poposunun dik gözükmesine gerek yok
Giysin canim niye karisiyim, kadinin 1 numarali aksesuaridir topuklu.
Topuk icin sorun etmem ama bu topukluyla birlikte mini elbise falan giyerse sorun olur asiri mini
Uygun ortamlarda giyebilir ama her yerede topuklu ile gitmesine izin vermem ayak sağlığı onemli
kadınların çoğunun giydiğinde yürüyemedğini düşünürsek :D yürüme becerisine göre karışabilirim :D
Yatakta giydiriyorum ben böyle şeyler 😄 Dışarıda da isterse giysin ama bokunu çıkarmasın 😄
Karışsa da ben giyerim giydiğim 5.7 arası yani
Ben zaten topuklu ayakkabilarla yuruyemiyorum 😁
Karışır onlar duramaz bence
giymeyen kadına kadın demem
topuklu candır kırmızısı heyecandır :D
Bu erkekler de neye karışacaklarını şaşırdılar...
Oldu olası tuvalete gitmesine de karışalım, :))
sana karışmazlar minnak. bir karışsın zaten :D
Boyu 1,80 ise gitmesin ben 1,75 im olmaz 😂
benden uzun olmazsa sorun olmaz
Karismam giysin askim
Esimi sirtimda tasirim topuklu giydirtmem 😂
Topuklu umurumda bile olmaz
değillerdir aksine severler
Köyde sen giy onu anlan o zaman 😂
Bacaklarını kırarım giyemez 😂
5 metreyi 5 dkda gidiyorsa?
Vazgećmem topukludan <33
Yakışıyorsa neden olmasın
Karışmam giysin yahu.
uyarırım zarar veriyor diyede karışmam
Karisirim nedensiz karisirim
Aynen karışırım giyemez topuklu falan
Götü başı ayrı oynuyo giymeyecek tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar