Kısa boylu kadın sürücüleri istatistiklere göre aza anında sağ kalma ihtimali çok çok düşükmüş :'( ?

Aman allhım okudugum bu yazıyla şok oldum:
bkz : istatistiklere göre hava yastıgının en çok ölüme neden olduğu hadiseler kısa boylu kadın sürücülerin koltuğu direksiyona çok yaklaştırdığı arabalarda yaşanmıştır. Ne dıyorsunuz dırek öldüm mü ben ?
Güncellemeler
+1 yıl
Mantıklı aslında... Benım boyum yetmediği için koltugu dıbıne kadar cekıyorm ve dıreksıyona yapışmış oluyorm bu durumda bır hava yastıgı açılsa öldüm
Güncellemeler
+1 yıl
http://hizliresim.com/EqjQo9 Hava yastıkları kazalarda bir çok insanın hayatını kurtarsa da, kısa boylu sürücüler için (1.60 altı) pek yararlı görünmüyor hatta direksiyona yakın oturanlar için ölümcül bile olabiliyor. Ortalama boya sahip sürücülere oranla kısa boylu sürücüler (özellikle bayan sürücüler) hava yastıkları yüzünden ölme oranları 15 kat daha fazladır. 15 kat ne demek abii :'(
Kısa boylu kadın sürücüleri istatistiklere göre aza anında sağ kalma ihtimali çok çok düşükmüş :'( ?
Cevapla