Atlet giyiyonuz mu😄?

Valla ben hava sıcak diye giymiyorum sonra üşütüyorum midem ağrıyor annem de klasik içine atlet giymezsen böyle olur diye bağırıyor:p siz giyer misiniz
Güncellemeler
+1 yıl
bir de atlet mi zıbın mı onu da yazın benim için kesinlikle zıbın boy var zaten belim açık oluyo atletle hep zıbın giyerim😂
Atlet giyiyonuz mu😄?
Cevapla