Niye kısaltıyosunuz ki kelimeleri, hiç hoş diğil😒
DİPNOT👉Sevmediğimiz şeyleri başkalarına yapmamalıyız😏

İçimden bi'ses bu soru tutmaz diyo😪
DİPNOT👉Sevmediğimiz şeyleri başkalarına yapmamalıyız😏

İçimden bi'ses bu soru tutmaz diyo😪

ağzına elimin tersiyle çakasım geliyor öylelerinin hayır annemle mesajlaşırken de yapıyor bazen tamam yazıyor anneme bir şeyde diyemiyorum ama sinir oluyorum
Bence de 😠
Sırf Boo için 😂
40.media.tumblr.com/.../...dt6AMw1qenpuio1_400.jpg
Eheh 😂😂😂
Dilimizi iyi kullanalım. :):
https://i.imgur.com/hwePFsG.gif
Taam 😈
Aynen haklisin
Taam :p
Başkasına yapmamalisin :D
Ama ama 😔
Taam ya hadi yap bari.. djdjdjdj
Allah razı olsun ldjshcgng
Cevap
41Cevap
intikam :D :D :D
https://i.hizliresim.com/Ql2QoZ.gif
Eheheh taam😈
Tabiki 😎😏😏
Artık bu devirde kısaltmami kaldı ya herkes düzgünce yazıyor işte bazıları usendiginden kisaltma yapiyo uyuz oluncak bir yanı yok yani ama eğer sürekli diğer kelimeleride öyle yazıyorsa gitsin yeniden okusun
Aeo
Ok kib bye sçs
Valla gırtlaklayasım geliyor ben didine didine virgülünden noktasına kadar koyuyorum bu cevaplar beni sinir ediyor
Aynen ya
Hahahaha demek siz kızlar tutar tutmaz yapıyorsunuz 😳
😕😕😕
Niye uzun yazalım ki kısa yazmak varken sadece sesli harfleri çıkarıyoruz
Sesli harfleri çıkarırken Türkçe'nin ırzına geçiyorsunuz ama.
Ben de sevmiyorum kısaltmayı 😄
Bak tutmuş sorun 😄
İçimdeki ses yalan söylüyomuş😕
Sensin o, içimdeki sese sadece ben yalancı diyebilirim 😠
Ağlama :(
Dövmedim 😠
Tamam ağlama pireciğim😇😠
Dövmüyorum elim çarpmış :/
Tamam uslu çocuk ol :))
tamam
Tam
Tm
Ok
Peki
Hmm
Hmm ok
By
Vb. Sözlerden kesinlikle haz etmiyorum.
Taam 😁
Sonra neden küfrediyorsun.
Tabi
@OrdekliKravat çocukluk etme evine geri dön tülayyy
ben tamam kelimesinide çok sık duyduğum için artık o kelimeden de nefret eder duruma geldim.
Zaten tamam.. Daha neyini kısaltmak amaçları onuda anlamıyorum. Bunun sIm versiyonu da var örneğin..
selam
Taam😁
Ne dyrsn yha anlmyrm bn sni !
Uff snne be slq :s
Bn gdyrm tamam mı bni krdn :(
Tamamı kısaltmamış :D
Defol slq :s
tımam yha nye kzyn be ergn msn nsn sn?
Keko hıh :s
Kısaltmıyorum kısaltanlara karşı da tepkim tepkisiz :-/
Taam =/
:-/
'Tmm' değil de arada taam derim :D nesi sinir yahu çok samimi 😄
Tağam😠
Tamam sakin :D
Atatürkçüyüz derler dingiller Atanın bıraktıgı alfabeyi bile yazmazlar :@
Aynen 😕
Bncede ttmaz bu da sana gnderme olsn tamam mi 😂😂😂
Tamam😕
İç sesine güvenme bence 😒
bidakine senin iç sesini dinleriz 😒
Ben cok kisaltiyorum ya ama taam hic kullanmadim 😂
aynen ya aklıma ilk gelen 1 tam köte bir ayran yemek söylüyor sanki :D
uf ayn kzm şka gbler ya tm ne ya tm :dD
Off slq şey :s
neyseki oqqq demiolar
Aynen 😄
kısaltarak yazanlara nefretttt
Aynen
tamam bir dha ypmyz slk shey. s. s. s :D
Taam
Türkçeyi böle katlettiler işte
Aynen 😕
aynen ya kısaltmalara sinir olurum
Taam 😕
tamam
İi geceler yazana da uyuz oluyorum.
Aynen çok sinir bozucu 😕
tamam tamam da taam çok kaba ya o olmaz
Taam😈
Kaba o kaba 😳😳😳
Soyleyen kisiye gore deisir bence
uyuz olmam o da tamam bu da tamam demek :F
Tağam 😁
Evet, pek hoş değil :o
Bence de 😮
hyr gck olmyrm kısltark yzmk daha ii
tamam 😣
agzına s. cmak ıstıyorum
Aynen 😂
bende arada taam uyuz olmuyorum
Taam 😂
İnan ki bu saçma soruların bana gına getirdi...
Töbe estağfurullah, engelle o zaman abi.
hayır olmuyorum tamm mı :/
Taam 😠
ben iyi bakalım diyorum daha güzel
tamam anlarımda taam nedir
Aynen taam😁
bende peki lafını sevmem
Peki
tam
Yok, önemsemiyorsam ben de öyle yazarım.
yok sadece türkkçe nin anasını züküyolr o kadar.)
arada bir ben de kullanıyorum :)
Hayır.
Taam
bir ses değil bir ses
Bende doğru yazdım 😒
evt çk snir olyrm ya :D
taam kız :D
Taam 😄
tamam :D
Uyuz olmuyorum.
Taam 😁
Olmuyorum.
Taam 😅
Tatlı. :D
Sensin tatlı 😘
Teşekkür ederim. :)
Ne demek 😄
tamam :D
Tamam 😄
bencede tutmaz tmmı
tamam 😁
sadece tm,)
Kesinlikle.
Taam😁
Evet, oluyorum
Ne hoş -,-
Değil
Ben ne diyosam o -,-
O nerden çıktı
Bilmem =/
Bilmediğin şeyi söyleme bana
Tamam
tm. Mı unutmuşsun.
Pardon
yoo olmam
Taam haklısın
Çok üşengeçler😕
Yo seviyorum
Evet. 😒
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar